Skip to main content

EPHYRA PRODUK

Assalammualikum dan HI korang,Okey hari ni kak Fa nak review sikit pasal produk dari EPHYRA ni. Pernah dengar tak? ka tak pernah?Mana yang belum kenal tu meh sini kak Fa kenalkan produk ephyra ni. Sebelum ni akak pun pernah consumer minum supplement dari ephyra dah 3 kali repeat ada 3 botol shake dan juga skincare skin nano dari ephyra.



Ephyra bukan sahaja ada produk untuk supplement&skincare malah sekarang ephyra dah ada produk baru iaitu cosmetics,hoo baru tau ada produk baru lagi dari ephyra ni.


πŸ’šEphyra Supplement
πŸ’šEphyra Skincare
πŸ’šEphyra Cosmetics (terbaru)






Untuk pengetahuan korang sekarang ada sale kalau beli online tau..woww best ni jarang beli online heee


Apa kebaikan kalau beli ephyra supplement? Nah korang baca dibawah ni :



EPHYRA SUPPLEMENT

EPHYRA Trial
RM68.00 RM50.00

EPHYRA Premium
RM197.00 
RM150.00 NOW!! SALE


10 Hasil Yang Nyata Dengan EPHYRA:


πŸ’—Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri.
πŸ’—Membantu memulihkan wajah yang bermasalah.
πŸ’—Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus.
πŸ’—Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.
πŸ’—Melancarkan sistem pencernaan dalam badan.
πŸ’—Mengurangkan kadar kolesterol.
πŸ’—Meningkatkan tenaga dan daya ingatan.
πŸ’—Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
πŸ’—Mengawalkan berat badan dan meningkatkan kadar metabolisma.
πŸ’—Mengurangkan kesakitan sendi dan arthritis.



EPHYRA SKINCARE



EPHYRA Skin Snow
RM48.00
Kelebihan Ephyra Skin Snow

πŸ’—Menjadikan kulit lembut, segar dan bermaya.
πŸ’—Mencerahkan kulit dan menjadikan tona kulit sekata.
πŸ’—Melindungi kulit dari radikal bebas.
πŸ’—Mencegah kulit dari tanda penuaan.
πŸ’—Melembapkan dan mengekalkan kelembapan kulit serta mencegah kulit kering.
πŸ’—Menghindarkan kulit dari pigmentasi dan jeragat.




EPHYRA Skin Nano
RM88.00 RM68.00


Kelebihan Ephyra Skin Nano

πŸ’—Menghilangkan jerawat / parut jerawat / jeragat.
πŸ’—Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur.
πŸ’—Menghilangkan bintik-bintik hitam.
πŸ’—Mencerahkan kulit kusam.
πŸ’—Merperbaiki tona kulit tidak sekata.
πŸ’—Mengekalkan kelembapan wajah.
πŸ’—Menghilangkan lebam bawah mata.
πŸ’—Merawat kulit terbakar (sunburn).
πŸ’—Memberikan efek kilauan pada kulit wajah.



EPHYRA Skin Bar
RM45.00 RM39.00




Diformulasikan dari 100% bahan semula jadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan. Ia selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit, lelaki dan wanita pada semua peringkat umur.

πŸ’—Melembapkan kulit wajah
πŸ’—Kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang
πŸ’—Menanggalkan kotoran,minyak & sel kulit mati
πŸ’—Merawat kulit berjerawat
πŸ’—Menghilangkan parut jerawat dan jeragat
πŸ’—Menghilangkan ‘blackheads’ di muka
πŸ’—Boleh menghilangkan bau badan
πŸ’—Sesuai digunakan untuk keseluruhan badan



EPHYRA Skincare Series
RM155.00 RM140.00

Dapatkan Penjagaan Kulit Anda Dalam Satu Pakej Istimewa.



EPHYRA LIPS (TERBARU)

Cream-to-Matte Lip Color







πŸ’‹ Affordable Lip Matte – Harga RM 30 sahaja. Sukar dipercayai kan? Kualitinya tip top!

πŸ’‹ Smooth & Velvety Finish – Sekali oles saja sudah nampak cantik. Pakai sikit warna terus naik.

πŸ’‹ Wudhu’ Friendly – Senang dicuci tanpa perlu gosok kuat-kuat sampai luka atau pedih bibir.

πŸ’‹ 5 Stunning Color for All Skin Tones – Warna memang ‘in & trendy’. Kulit cerah boleh, kulit tidak berapa cerah pun boleh.

πŸ’‹ Long Lasting & Light Weight – Rasa & tekstur ringan seperti tidak pakai lipstick. Tidak melekit, tidak berminyak & ‘plumping your lips’!

πŸ’‹ With Vitamin E & Jojoba Oil – Berfungsi ibarat ‘lip care’ utk melembapkan & merawat bibir yang kering atau bibir gelap.



KENAPA RAMAI BEREBUT-REBUT TEMPAH ??


πŸ’‹ Warna yang sangat cantik. Sesuai untuk orang muda, remaja, malah orang yang berumur pun boleh pakai. Banyak pilihan warna sesuai untuk semua peringkat umur.

πŸ’‹ Ephyra lips – Mesra Wudhu, senang dicuci. Guna tisu basah pun boleh.

πŸ’‹ Ada Collagen, Vitamin E & JOJOBA OIL – Berfungsi untuk melembapkan bibir & menjadikan bibir lebih plumpy / mungil & tidak mengeringkan & menggelapkan bibir.

πŸ’‹ Tekstur Creamy to Matte – Semasa mula pakai ia ‘creamy’, tetapi selepas mengering ia jadi MATTE! Sangat ringan & tidak rasa melekit apabila pakai. Ada yang kata seperti tidak pakai lipstik!

πŸ’‹ Tidak waterproof tapi tahan lama; Lebih 6 jam tahan pada bibir.

πŸ’‹ Setelah sudah beli satu warna, sudah pasti anda akan ‘repeat order’ warna lain pula, sebab rasanya di bibir sangat mengujakan. Sesuai dengan tagline kita πŸ‘‰πŸΌ ” Its so tempting to have just one!! “

πŸ’‹ Paling hebat – adalah harga RM30 sahaja. Dengan kualiti memang terbaik setanding dengan jenama antarabangsa, tetapi harga mampu milik. Boleh beli banyak-banyak letak di tempat kerja satu; letak di rumah satu. Boleh beli banyak-banyak sebab harganya sangat berbaloi.




LETS SHOP ON EPHYRA WEBSITE 






Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN BELAJAR BERMULA DARI BAWAH! [Part 1]

Assalammuaikum dan hi semua ok hari ni nak becerita la sikit pengalaman saya belajar yang bermulanya dari bawah! Ok bagi pandangan saya tidak salah jika kita hendak belajar bermula dari bawah ni, apa yang bermula dari bawah? HAHA ya bermula dari peringkat yang kecil-kecil.  Maksudnya disini adalah ketika baru habis lepasan SPM suatu ketika dulu saya mendapat keputusan SPM macam biasa-biasa saja ada A pun 1 aja. 0_o agak kecewa dan terasa sedih apabila target yang nak dicapai itu tak dapat tapi orang lain happy sebab mencapai target dan banyak A tapi saya redha, Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi sebab semuanya lulus Amin. Tetapi saya bangkit dan selepas itu saya pun mengisi la borang online untuk menyambung pelajaran saya ke IPTA.  Nak tau apa yang diapplykan? Hehe saya apply masuk Politeknik dan Kolej Komuniti saja,nak apply U macam tiada keyakinan la pula still masih rasa tiada keyakinan diri waktu dan ketika itu hoho so sementara menunggu keputusan itu saya pun kerja buat

Kes Pembunuhan AloNg SpooN

salam and hye semua.... sihat tak??harap2 sihat lah ya...dh makan blum..ka tak bangun lagi kehkeh...bgun2 cepat2...nk cerita ni kat korang huhu...masih igt tak lagu ni  "Rindu ... rindu serindu rindunya Namun engkau tak mengerti oh...oh Pilu ... pilu sepilu pilunya Namun engkau tak perduli" sapa2 yang nyanyi...lagu tu...ala2...igat2  cepat2 igat kembali.... huhu..tu la lagu dari kumpulan Spoon....kalau korang igt la kan kembali....kalo tak igt ni ha ak tunjuk korang ni pic diaorang... ni la kumpulan spoon :P bagi yang dah lupa... hurm....kesian kan along spoon tu telah meninggalkan kita buat selama2nya...sedih 0o..ak minat gila la gak kt kumpulan ni... :( tp hurm...nk wat cmna dh takdir arwah along pergi meninggalkan industri muzik sedih... :(tadi masa ak gi isi minyak kat shell ak tertengok la plak pic dya kt muka depan newspaper kosmo...ttg kes pembunuhan along spoon....dengar kata hukuman gantung dikekalkan pada si pembunuh arwah along tu..kecian kan kt arwah alon

LIPMATTE JAMU TUN TEJA

Assalammualikum.Selamat Pagi. Salam Jumaat buat semua. Hari ni sis nak bagitahu pada wanita-wanita diluar sana yang mana ada masalah penggunaan lipmatte tu kan?Ada tak sesiapa disini mempunyai masalah kalau pakai sesetengah lipmatte? Bukan semua penggunaan ok kan,bergantung pada kesesuaian seseorang. Hari ni sis nak promote dekat korang yang mempunyai masalah bibir sensitif kalau menggunakan lipmatte tu. Untuk pengetahuan korang Jamu Tun Teja ni ada Launch Produk baru mereka iaitu  π‘³π’Šπ’‘π’Žπ’‚π’•π’•π’† π’šπ’‚π’π’ˆ π’•π’‚π’Œ π’Žπ’†π’π’ˆπ’†π’“π’Šπ’π’ˆπ’Œπ’‚π’ 𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒅 . Kenapa tak mengeringkan dan healthy for our lips? Sebab dalam Aqua & Herbs ni ada Avocado & Olive oil infused. Bayangkan bibir kita dioles sejenis lipmatte yang tak mengeringkan, still terletak, ada treatment, tak rosakkan bibir dan tak hitamkan bibir. Love ke love sangat? Bukan tu sahaja tau, warna yang digunakan pun adalah from natural color pigments for healthy cosmetics. Nak pakai