Skip to main content

BARANGAN HARGA MURAH RM 5

Assalammualikum dan salam sejahtera semuanya,lama sis dh tak update apa-apa kan dalam blog ni?Huh buzy manjang kan ekekeke 😄 Ok hari ni sis nak bagai dekat hampa-hampa semua suka tak dengan barangan yang MURAH-MURAH? Tapi BERKUALITI?Suka leteww wakaka.Ok disini sis nak agak korang semua terjah BARANGAN RM 5
ni untuk lihat barangan apa yang murah sangat tu!



Atau korang boleh like dan follow FACEBOOK dan juga INSTAGRAM INSTA RM 5 ok? Antara barangan yang sis suka adalah seperti dibawah ni ya :



Cadangan pada para ibu bapa untuk mengajak anak-anak MENDECO-DECO rumah anda dengan WALL STICKER NI!! Sambil MENGEMAS sambil mengisi masa terluang anak-anak dengan perkara yang berkualiti bersama-sama anda semua.

Yang dibawah ni pula cenderahati tau!! Nak bagi CENDERAHATI?Tapi tak tahu barang apa yang nak bagi ?



Jangan susah hati atau pening kepala meh sini tengok CENDERAHATI yang bersesuaian untuk diberikan kepada kawan-kawan ada atau sesiapa sahaja semperna hari kelahiran atau sebagainya.Tak payah duk kalut nak cari dah.




SPEED DATA USB CHARGING CABLE MURAH!!! Memudahkan dan mempercepatkan masa anda dari tunggu lama-lama!!JOM GRAB 1.


Yang dekat bawah ni adalah LUGGAGE TAG yang SUPER CUTE sangat tau korang 😍🥰Banyak lagi bentuk yang lain.Sis suka gila tengok EMOONNN A.K.A (doremon) hehehe




WOW BERANEKA BARANGAN HANYA RM 5 SAHAJA!!APA LAGI KORANG JOM TERJAH KE OUTLET  👇



5ringgit.com.my Mydin Bukit Mertajam
5ringgit.com.my Amanjaya Mall Sungai Petani
5ringgit.com.my Tesco Extra Seberang Jaya
5ringgit.com.my Mydin Parit Buntar
5ringgit.com.my Kompleks Bukit Jambul Penang
5ringgit.com.my Tesco Bertam Perdana (Kepala Batas)
5ringgit.com.my Mydin Mall Meru Raya, Ipoh



BERBELANJA DENGAN JIMAT!! JOM PAKAT TERJAH WEBSITE JUGA OUTLET NOHHHH

Comments

Popular posts from this blog

Segmen IQ ANDA

Assalammualikum dan selamat pagi semua...huh ingat tak hari tu aku ada bagi tau yang aku nak buat 1 contest or segmen kan? huh hari ni baru aku nak start buat segmen itu hehehe nak join tak ni? kiranya ini first segmen dari aku la huhu ok senang ja kalau nak sertainya ok syarat-syaratnya adalah: Letakkan tajuk : Segmen IQ ANDA Letakkan pic yang dibawah ni Jawab 3 soalan dibawah ini dan setiap satu soalan ni hadiahnya berlainan soalan 1:     Nombor apakah yang boleh mewakili A dan B di dalam kotak dibawah? soalan 2 :   yang mana satu ganjil? a) Clarinet b) Saxophone c) Bassoon d) Oboe  e) Dram soalan 3 : Huruf apa yang sesuai di petak kosong? ( perkataan Inggeris ) Lepas dah jawab semua soalan tag dua rakan blogger anda hadiah akan direview the next entry erk tak sempat nak snap pic hadiah la plak huhu tapi hadiahnya tak lah besar, kecik aja.. hadiahnya tu adalah barangan perhiasan di rumah rasa-rasa apa? huh nak tahu tunggu huhu :P tarikh...

1st time disebalik ikan haruan

assalammualikum dan selamat pagi semua hehe ok pagi ni nak share dengan semua pasal ikan haruan hehe ni 1st time aku tau ni hahaha selalu tau makan ja kan? ni meh nak share satu benda yang ada disebalik ikan haruan tu eh tau tak macam mana rupanya ikan haruan? hehe meh nak tunjuk sikit rupa ikan haruan kot tak tau hehe :) nah ni la rupa ikan haruan  ini la rupa ikan haruan :P [ pic dari mokcik google ] selain itu ikan haruan ni banyak sebenarnya khasiatnya diantaranya dapat membantu menambahkan daya penglihatan, melembapkan kulit dan bertindak sebagai antioksidan yang melambatkan proses penuaan. Ikan haruan juga dapat mengesan 27,000 jenis bau dan sekali gus dikategorikan sebagai ikan yang mempunyai deria bau yang paling sensitif,fuh dahsyat kan?ingatkan lalat ja yang deria bau kuat tapi ikan haruan pon sama ahaha ok tu ja yang nak dikongsi untuk semua untuk pagi ni ^_^ thanks kerana sudi membaca :)

thanks untuk blogger ni

Assalammualikum dan hye semua hehe sebenarnya aku nak buat entry ni dari hari tu lagi tapi tak sempat sebab aku sibuk buat urusan kemasukan study macam-macam kena buat adess letih sebab tu tak mengonline hoho tetiba bila aku on9 si ujang ni komen kat blog aku dan dekat shoutbox aku pasal hari tu ujang ada post kat tweet mengatakan yang dya nak bagi tiket free kepada sesapa yang duk kat penang so masa tu aku pon reply la tweet ujang mengatakan yang aku nak tiket tu ahaha laju ja aku reply tweet dya ahahaha then ujang kata nanti dya akak roger balik kat aku,time dya roger aku balik tu aku tak 0n9 da tapi kira nasib aku la kot,aku on9 then aku reply balik message ujang kat FB hoho nasib ko tak bagi kat orang lain na ujang kahkah kira nasib aku baik la yea leh dapat tiket cerita transformers tu ahaha...ujang minta email aku pastu aku terus ja bagi then ujang dah send kat aku tiba-tiba tengok dah dapat tapi aku kena print out form tu then baru leh reedem tiket tu time sebelum tayangan...