Followers

Tuesday, May 30, 2017

Demam Fattzura vs Lofattah

Siapa di sini peminat Fattah amin? Atau pun Fazura? Ha…tengok tak cerita hero seorang Cinderella?sebelum ni demam Lofattah sekarang? Fattzura pula dah kan? Kak Fa pun tengok cerita ni..jom menonton gandingan Fattah Amin dan Fazura ni.




Drama terbaru Hero Seorang Cinderella dah mula ditayangkan pada 22 Mei baru-baru ni. Bersiaran setiap Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam di saluran Astro Ria. Drama ini terbitan Cube Film Sdn Bhd dan hasil arahan Michael Ang dan Hadith Omar. Adaptasi dari novel popular karya Anjell. Bagi siapa yang suka baca novel ni mesti tahu kisah dari novel ni kan? novel dan diadaptasi sama tak? nak tahu kena la tengok ekkk





Para Pelakon

Fattah Amin sebagai (Tengku Ian Uzzam)
Nur Fazura sebagai (Nura Medina)
Uqasha Senrose sebagai (Puteri)
Zizie Izette sebagai (Datin Mawar)
Fikri Ibrahim sebagai (Noah Farizzam)
Aedy Ashraf sebagai (Darius)
Jasmine Suraya sebagai (Zuyyin)
Iswan Ismail sebagai (Luke)
Ahmad Fauzee sebagai (Tengku Ismadi)
Nina Juren sebagai (Tengku Shamiza)
Lisdawati sebagai (Ayana)

Sinopsis Hero Seorang Cinderella


Kisah seorang Cinderella bernama Nura Medina dan hero, Tengku Ian Uzzam.
Sekali pandang, orang mesti cakap dia sesuai untuk Cinderella versi thriller. Dia cantik tapi muka dia beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya hanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nura Medina.

Seratus lapan puluh darjah pula dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming. Dia kacak membunuh. Senyumnya ikhlas versi pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Dan kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah. Itulah Tengku Ian Uzzam.

Nura Medina hidup bersama ibu tiri, Datin Mawar dan kakak tiri, Puteri selepas perkahwinan kedua ayah Medina, Datuk Azizan. Hubungan Medina dengan ayahnya tak begitu rapat kerana selalu dihasut oleh Datin Mawar. Sehingga dia difitnah lalu dihalau keluar rumah oleh Datuk Azizan. Walau apa yang terjadi Tengku Ian selalu dalam hidupnya, muncul sebagai hero penyelamat.

Namun ada rahsia disebaliknya? Apakah rahsianya?

Untuk pengetahuan korang cerita ni macam Cinderella, Mak Tiri yang garang nak anak dia dijodohkan dengan anak orang kaya iaitu Tengku lan. Walau apa yang terjadi Tengku Ian selalu dalam hidupnya, muncul sebagai hero penyelamat. Namun bukan kisah cinta yang menjadi perhatian dalam drama dan novel ni. Kisah kekeluargaan juga best dengan kisah family Nura Medina yang sangat MISTERI. Misteri ini akan dirungkai sedikit demi sedikit dalam setiap bab dan episod.nak tahu lanjut haruslah menonton eh?


Lagu fazura and Fattah Amin ni best gak kehkeh layan..




No comments:

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...