si comel shop online?

Assalamualikum dan salam sejahtera semua hehe hari ni entry pendek dari aku untuk korang semua ok hari ni aku nak promote 1 blog iaitu Apezs shop online orite aku promote sebelum aku balik asrama sebabnya kalau dekat sana karang takut tenet buat hal ka hapa kan hehe.Ok sebenarnya blog ni ada menjual/mengimport arnab yang comel ok!tak caya? tak caya sudah :p Selalu kita pernah tau ada  shop online tudung dan lain-lain ja kan? kini pet shop online pon hado ok? ka aku sorang ja baru tau -_-' haha so apa tunggu lagi boleh la korang pergi jeguk tengok dekat blog tu yea kalau tak caya gi tengok yea hehe comel-comel arnabnya

jom tengok  Si Arnab Comel

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

renab.. bestnya.. apa kata adik belikan kat abg satu. :P leh aa.. leh aa.. :P

YOUsoF said...

Waah ni kena bagitau kawan ni, dia gemar bela binatang comel ni.. ;D

IMANSHAH said...

saya dah masuk blog tu..ada gak ek blog jual arnab

Solihin Zubir said...

kalau beli pet cara online, diorg pos camne eh? hehehe..

aleen aiden said...

aa arnab?!aaa bestnye! *seriau sebab teruja.hu3

J.Syazwana said...

teringin nak bela arnab. comel.

tapi takut dia gigit. kikiki

apezs shah said...

comel-comel si arnab comel.
nak bela satu hehe...

terima kasih Efa..