Followers

Friday, December 16, 2011

butter prawn

Assalammulaikum dan salam sejahtera semua hehe ari ni mimpi apa pun tak tau terasa tekak nak makan udang? haah udang,buat sekian lamanya aku tak makan udang kerana aku alergic pada seafood huhu so arini tak leh jadi aku nak juga makan udang apa nak jadi jadi la kahkah :p so padan muka aku sat lagi sebab makan udang so  aku masak butter prawn ni khas buat tatapan semua reader ok? kehkeh aku buat sendiri ok :)

bluppp...sedap lama aku tak makan kau wahai udang ehehe 

4 comments:

Hanis MY said...

Wowwi yummynyaaa...

Haah yuki tu snow...

whitecappuccino said...

sedap ni..terliur !

mr.syazwan said...

F
U
U
U
U
Y
O
O
O
O

YOUsoF said...

Sangat menyelerakan! ;D


Tapi tak boleh makan banyak² udang ni, tak pasal² badan gatal² nanti.. hehe

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...