Wednesday, April 20, 2011

Bila Ditanya tentang Warna

selamat hye semua haha memalam baru nak buat entry haha idea lum jelma pagi dan petang tadi sebab blur dengan keadaan sekeliling haha kerja blur ja aku kan haha haish -_- abaikan ok baiklah seperti tajuk entry aku tu pasal warna huh!!jangan tanya aku bab-bab warna yea sebab aku tak reti memilih warna kalau aku minat yang 1 warna tu yang tu ja la aku beli haha betul ka? haha


ok kalau bab-bab warna ni pernah gak la orang duk tanya aku tentang pemilihan warna baju, alkisah dulu pernah member aku  duk memilih dan mencuba pakai baju dan ada ka patut member aku tu tanya aku pasal warna  baju kat aku? tak patut sungguh kau tanya warna dekat aku haha taw macam mana dya tanya?


 cer baca dialog tu lebih kurang macam tu ah


aku jawab apa? ' hang yang nak pakai baju tu bukan aku,ang la pilih', aku cakap macam tu terus ja haha taw kenapa? sebab aku malas kalau pilih dan bagi cadangan sat lagi duk tak puas hati so pilih la sendiri jangan tanya aku ok? haha pemilihan baju ni memang la susah, ada yang tak suka tengok orang pakai benda-benda pelik contoh pic aku kat atas tu yang huduh benor la aku tengoknya haha bosan punya hal huhu, kan baju warna merah? kasut warna merah? pelik tak kalau pakai macam tu? hahaha ada kata pelik dan ada kata tak,katanya fesyen huhu macam-macam fesyen la sekarang aeh 



So bagi hampa pemilihan warna perlu ka? atau macam mana erk? nak taw gak la aku macam mana bagi pandangan orang lain hehe :D

14 comments:

nora amila ghazali said...

warna melambangkan keperibadian.. tak semua warna sesuai ngan kita.. hihihi

fana farhana said...

pemilihan warna tu kena tgok timing lah. kadang2 perlu,kadang2 tak. contoh macam kita g kubur,xkan nak pakai warna terang2 mcm merah dgn oren kan? hehe

Farah said...

Haha, farah pun xboleh nak jawab soalan yang macam ni..selalunye kalau orang tanya, farah akan jawab 'tak tahu'

Hehe, mesti orang tu bengang dengan farah..

Solihin Zubir said...

pemilihan warna penting jugak supaya nmpk matching..

kan org kata warna warni cam badut plak.. heheh...

A'IM said...

warna merah2 merah merah hehe

PeNgEmiS dUniA said...

main bantai je wane pape pon , baru stylo wane wani , cm pariya sket . hahaha

picairin said...

depends on situation and occasion...^^

Khadija Sakaria said...

pakai kaler rainbow ok ? HEHE

Pakcu said...

warna pakaian memberi mood kepada pemakaianya dan menggambarkan mood kita jugak dekat orang lain, contohnya merah-mood berani,marah, kalo hitam-sedih,

warna jugak bleh dijadikan ilusi kepada orang yg tgk tu, macam orang gemok pakai baju hitam nak bagi nampak kurus

jadi pemilihan warna tu penting ;)

perrydaus90 said...

@nora amila ghazali

tipu2 nora tipu

fRaMe+LenSeS said...

penting la.. sebab pemilihan warna tu leh nampakkan lain orang tu. contoh pink.. kan nampak comel.. hehehe.. :P pink aja nadh ni kan.. ihi.. :D

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

warna tak semestinye kena sedondon kan..campur kan aje! muhahaha~

::FAIZ FARISH:: said...

pakai warna warni... baru jdi perhatian. hahahaha

YOUsoF said...

Tapi pastikan tak lebih dari 4 kaler dalam satu² masa... biar simple tapi best bak kate orang.. ;)


tapi kadang² mintak pendapat orang mase nak shopping tu penting jugak.. yang penting hati berkenan suda...

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...