Wednesday, March 30, 2011

Nak join Si Cantik

yey sapa si cantik? kenapa nak join?haha


nak taw siapa si cantik? ala tak taw ka?nak taw ka?haha


ala-ala yang header yang ni



huh ini la si cantik tu akak Khumaera Ismail a.k.a Habibi Hamid 



 sapa yang tak kenai kan akak ni? semua kenai kot kan-kan?


huh aku nak serta tersenarai blog aku ni dalam bloglist blog akak Khumaera ni huhu



sesaja nak menjoinkan diri dan tersenarai gak bahaha




akak khumaera pun dah follow aku alamak terharu T___T




akak khumaera follow aku yey seronok habis bahaha


 
tapi-tapi aku ingat-ingat lupa sama ada aku dah follow atau pun tak la huhu dan-dan aku pi follow akak  khumaera hehehe


nak join? senang ja nak taw? AKAK KHUMAERA


3 comments:

YUL said...

hahaha, cmne boleh terlupa pulak nie?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi...akak pun dah follow efa..tp efa je tak perasan.hihi..

::FAIZ FARISH:: said...

nice

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...