Followers

Wednesday, February 23, 2011

"KAMI BLOGGER UTAGHA"

yeah..tudia aku nak join "KAMI BLOGGER UTAGHA" yang dibuat oleh CIK GKSB huhu aku taw pasal benda ni masa bw kat blog solihinzubir tu huh dan semalam ada yang invite masuk group KAMI BLOGGER UTAGHA huhu bestnya ada gak geng erk =) so aku nak join la benda tu so pada korang yang rasa dya blogger UTAGHA meh la join klik nama CIK GKSB

jom pakat-pakat join nuh hikhik semangat sikit cewah =)


aku blogger PENANG yeah siapa blogger penang? buat macam ni  (~_ ~) ok? lalalala

7 comments:

apezs shah said...

efa mcamane pulak kalau apezs org utgha tapi blogger apezs kat putrajaya ni..??

Solihin Zubir said...

org utagha jugak rupanya efa ni.. hehehe..
welkem 2 da club! :D

::FAIZ FARISH:: said...

O Utara rupanya

A'IM said...

tudia..dah kuaq dah.. sat g aku join

Irda Syahira™ said...

hehe.
(~_~)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

GK dh datang terjah..

thanks jd family dlm KBU

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..
aii cheQ.selamat datang na.. WE ARE FAMILY.

salam kenai,
nadh..

PUTIH MELEPAK BAGAI SANG PUTERI

Ramai yang nak putih? mesti ramai kan? tetambah bagi yang banyak aktif dalam sukan luar ni..terutama budak sekolah dan pelajar universiti.....