Followers

Sunday, February 6, 2011

first time i see

Orite all reader let see UFO hovers over jerusalam huhu this my first time see UFO ok, is that true UFO? thinks about that all my friends...ceh speaking london lak...haish tunggang langgang sudah hehehe :P betul ka tu wey? sapa rasa betul? kat Malaysia ada ka UFO?aku tak pernah jumpa lagi korang? huhu jom tengok video ni percaya tak? Aku rasa its true about UFO ehhehe :)   
video dari yahoo thanks yahoo [ VIDEO UFO ]


5 comments:

DiaUmaiNiNaz said...

salam, hi..Dinaz taktau lah bentuk UFO tu cmner...nampak cahaya bulat jer...yela kot..agaknya...kalau kat Mesia mesti gempar hantu bola api...hehe heee..gurau je fa, Thnks 4 sharing.

Ain Atika Zailani said...

laaa xpernah nampak ...no komen...huhuh..bila lah ufo nak turun...nyiahahahha...

YanaMIB said...

erk ai xcaya la..boleh? hihi...sbb mcm video yg psl malaikat kt kaabah tu..ada 2 scene yg meragukn..tp klu btol pn pe slhnye kn...hihi~ =)

Hanisah Safian said...

woooaaaaaaaaaaaaaaa!!

JIJI YU said...

muahah aku ade bagi gelaran kat member aku alien..so aku nak tunjuk vid ni kat die esok..ahaha

PUTIH MELEPAK BAGAI SANG PUTERI

Ramai yang nak putih? mesti ramai kan? tetambah bagi yang banyak aktif dalam sukan luar ni..terutama budak sekolah dan pelajar universiti.....