Followers

Tuesday, January 4, 2011

ditinggalkan!!

Erk aku takut pula tengok kes someone ni kat luar negara la kan bukan malaysia ok..tapi kalo dekat malaysia ada gak macam ni cmn0 plak dah tu?eh taktaw-taktaw takut seh ^_^ hukhuk cian kat dya moga dya tabah hadapi ujian hidup yerp, nak tahu lebih lanjut boleh [ jeguk kat sini ]

nak tahu apa?jadi Gemuk kerana ditinggal kekasihnya ish-ish macam-macam kan sekarang erk..but not in malaysia ok.kecian kat dia kan?Malaysia ada ka cmni?







26 comments:

mamawana said...

Artis kuman ngan kumin sama saiz tak dgn omputih tu....?

apezs shah said...

nah besarnya.. biar betul.

Irma A.Wahid said...

takotttttttt

::FAIZ FARISH:: said...

kesian

efa said...

@mamawana eh terlupa plak pada si kuman ngn kumin tu tp mereka chubby bukan sb tu :)

efa said...

@apezs shah yea..ini adalah benar apezs :)

efa said...

@Irma A.Wahid sya pon tkot irma huhu

efa said...

@::FAIZ FARISH:: erk memang kesian..

Halia Kentang @ Annpaan said...

beso nyer org ni..

Ujang9897 said...

mak ai..ngeri...hee

Cik Yana said...

gila besar.
huhuhu~
kalau cik Yana, kena tinggal, kita berusaha untuk tonjolkan lagi diri kita biar dia menyesal tinggalkan kita.
Tapi bukan menonjol dengan membesarkan badan :P

aibaks said...

cian die..

d_tieah said...

Aiyooo..
Frust then makan, makan, makan dan makannnnnnnnnn ye..
Ish2..

sembil9n said...

eh...dgrnye si kuman tu pon kes camni...dulu time remaja bdn dia standard je... tpi lepas dia ptus cinta dy mkn2 n jd cmtu.... dy yg cite la...xtw btul ke tak

bukan photographer said...

mcmne la gamaknye nak buang air..

efa said...

@mamawana eh not sure la plak huhu

efa said...

@apezs shahperlu percaya ia benar huhu

efa said...

@Irma A.Wahid huhu kan takut kan huhu

efa said...

@::FAIZ FARISH:: tu la kan kesian dya redha ja la

efa said...

@Halia Kentang @ Annpaan yerp mmg besar huhu

efa said...

@Ujang9897 kehkeh mmg ngeri takut kan

efa said...

@Cik Yana besar kan..hahaha yerp betul tu kena redha ja kalo ditinggalkan jgn terlebih makan cmtu huhu

efa said...

@aibaks tu la kan cian sesgt

efa said...

@d_tieah huhu yerp makan dan makan jgn amal mcm ni bila frust..

efa said...

@sembil9n erk af betul ka?erk aku tak tau pon huhu

efa said...

@bukan photographer hahaha taktaw-taktaw huhu

PUTIH MELEPAK BAGAI SANG PUTERI

Ramai yang nak putih? mesti ramai kan? tetambah bagi yang banyak aktif dalam sukan luar ni..terutama budak sekolah dan pelajar universiti.....