Followers

Saturday, December 11, 2010

ni persepsi betul&salah??

ok korang semua..aku nak tanya la satu persepsi yang dipertanyakan oleh salah sorang kawan aku...bunyinya bergini ok....

persepsi yang 1
  • salahkah kita hanya belajar hingga tahap PMR?
  • salahkah kita hanya belajar hingga tahap SPM?
  • salahkah kita hanya belajar hingga tahap SIJIL?
persepsi yang 2
  • Layakkah kita hendak berkawan dengan pelajar universiti yang mengambil degree dan lain-lain?
  • sudikah mereka hendak berkawan dengan kita?
  • apakah hina sangat ka kita kalau nak berkawan dengan mereka?

[ ok bagi persepsi yang 1 tu adalah masalah bagi soalan persepsi yang ke 2 tu ]

  • Apa pendapat korang pagi permasalahan itu?betul ka?salah ka?aku tergaru-garu kepala juga tentang masalah ini...hahaha...korang macam mana pulak?

3 comments:

ejulz said...

xsemua pelajar universiti sombong.. segelintir je.. kalau dalam pkerjaan pun diorang msh mharap bantuan org bawahan yg ada spm je.. org yg sy knl smua ok je..

auni said...

2 la yg sume org selalu pk kan,, adakah dengan status itu kite akan berjaye dlm hdup kite,, bg auni istilah kawan nie xkire sape,, sume ade kelebihan msg2,, mgkin dorg xblaja tinggi ad sebab,, n kdg2 dorg lg byk kemahiran dr kite,, tul x? kite xley judge org dgn bende2 remehtemeh cam 2,, sape yg ade persepsi cam 2,, ubah la,, xrugi kite ade byk kwn :)

Myaby said...

salam ziarah sambil folow kamu

:))

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...