Jom Mai PULAU PINANG

salam and hye korang semua :)

ok2 ak nak bagi info sikit pasal entry aku ni kepada semua  adik-adik,akak-akak,pak cik-pak cik.mak cik-mak cik,abang-abang semua sekalian...wo0...ish-ish banyak sungguh...kenapa ak panggil semua ni....nak pi mana????ha ok2 seperti tajuk enrty aku ni terpampang jom mai Pulau Pinang.......ecece...promote negeri ak pulak kekeke :P



hahaha...ok-ok apa lagi mai la serebu...tapak pesta pulau pinang 2010 huhu bila???ok siap sedia yerp pada.......


google  pic :P nak baca sila besarkan yerp :)

ok apa lagi siap sediasemua moh le kita semua turun penang hahaha...ok bagi yang nak sertai Pertandingan Seni Lukis Pesta Pulau Pinang 2010pun boleh ok....ada...sila-sila....jemput-jemput...masuk hahaha promote pulak hahaha...nak tahu lebih lanjut tengok sini ok
boleh la korang mencuba nasib yerp :P hehehe...mana taw kot-kot menang yea dak??hehe 
 :) ok tu ja la aku nak cerita petang ni...jangan lupa taw....1/11/2010
pakat-pakat mai noh hahaha...BEST WooPhotobucket

7 comments:

DiaUmaiNiNaz said...

owh Penang dah lama tak pi sana...

aRuL aSh.. said...

nice blog..follow u

gadisBunga said...

salam...

walaupun dulu duduk kat sungai petani, tapi kite tak penah pi pesta pulau pinang. bila tahun ntah nak peginya..

Matashichi Baisotei said...

tq follow saye...^^

Anna Boleyn said...

pernah skli je p PP tu pun ms kecik dulu. mmg lama dhkot tak jejakkan kaki kat PP> terngin r nk pergi. huhu

Zulfahmi Abidin said...

amboi.bukan main jauh lagi kau ajak.smpai pulau pinang.^_^ aku duduk johor tuh..

Terkini:
1. Apelah Dosa Aku Dapat Kawan Macam Kau Nie
2. Besok Kau Dah Tua Kau Tahu Lah
3. Contest Makan Ayam

efa said...

[dinaz]lama tak mai...meh la sini :)

[arul ash]thanks..i will follow u back thanks taw :)

[gadisBunga]wasalam,hoho...meh latahun ni punya pesta erk...meh ah..

[Matashichi Baisotei]no problem..

[Anna]ya ka...teringin??meh la sini kalo terigt nnti kempunan plak huhu

[Zulfahmi]hahaha...ala sethn sekali ja..meh la..