C-TRIMAX MALAYSIA (KURUS TANPA BERLAPAR)

Bercerita mengenai nak nampak cantik, kurus, selim? Semua orang nak cantik, kurus, selim tak gitu?Kalau orang lain cantik, langsing tapi kita tak cantik, tak selim melim mesti ada rasa dengki lepas tu mula nak merendah-rendahkan orang yang cantik tu? Ya ka?

Asal nak kurus saja mesti ada ja yang nak sakitkan diri sendiri semata-mata untuk tampil nampak kurus? Kan banyak cara yang boleh diambil,seperti contohnya penggambilan supplement.

"KENAPA SAYA MAKAN SUPPLEMENT TAPI TAK BERKESAN?"

Ini soalan yang biasa kita semua dengar kan?Terutama bagi mereka yang amalkan pengambilan supplement.Tak kisahlah supplement apa sekali pun.Sekarang ni kan dah ada macam-macam jenis supplement yang tersedia keluar di pasaran.Dengan kolagen lah, vitamin itu ini segala bagai segera ada.


Sepanjang makan vitamin tu berapa liter air kita minum dalam sehari ?
• Konsisten tak kita makan supplement tu setiap hari ?
• Cara pengambilan kita macamana ? Selepas sarapan ? Tengahari ? Sebelum tidur ? Lepas makan ?
• Apa yang kita makan dan minun sepanjang pengambilan supplement tu? Makanan ringan ada tak ambil?


ELAKKAN MAKAN SUPPLEMENT SERENTAK DENGAN UBAT sebab supplement yang kita makan tu tak dapat diserap dengan baik oleh badan kita.Jadi ia tak berguna juga kan?
Penyelesaiannya kita perlu buat jadual jika makan supplement ni.Sebab tu kalau nak makan dan amalkan supplement ni kita kena lebih disiplin.


Hari ini Kak Fa nak review dan wawarkan kepada anda semua mengenai satu supplement yang dimana bagi sesiapa yang nak "KURUS TANPA BERLAPAR" Apakah nama produk itu? Ha nama produk tu adalah C-Trimax. 


Apa itu C-Trimax?

C-Trimax ni merupakan agen pembakar lemak yg membantu mereka yang menghadapi masalah kegemukan & lemak yang berlebihan di anggota badan.Nak berat lebih cepat turun, kena banyakkan minum air setiap hari campur dgn 1 sachet Ctrimax dan lemak teruss akan berkurangan okey!

Cuba amalkan minum 1 sachet CTRIMAX setiap pagi InsyaAllah perut lebih lama kenyang hingga ke malam. Ctrimax ini sebenarnya dirumus daripada ektrak buah-buahan antara buahnya adalah buah markisa, dimana buah markisa ini ia mampu untuk membakar lemak serta membekalkan tenaga untuk badan kita.




  • Produk yang boleh membuang toksin di dalam badan secara natural dan mencairkan lemak yang tertumpu kepada semua anggota badan
  • Dengan ctrimax ini anda akan kerap haus dan perlu minum air dalam kuantiti yang banyak.Tapi paling penting ctrimax ni lulus KKM
  • Berfungsi seperti Fat burner jika disertakan sekali dengan melakukan senaman,lagi ketara efek yang akan dapat
  • Sekotak ctrimax ini mempunyai 15 sachet.Mempunyai rasa yang berperisa dari buah markisa,serbuk ini perlu dibancuh dengan air (suhu bilik)minum 30 minit sebelum makan
  • Minum ctrimax sebelum sarapan dan sebelum dinner atau ambil sebelum sarapan 15-30 minit sebelum bersenam(petang)
  • Bancuh ctrimax bersama-sama ½ gelas air sejuk,kacau sehingga sebati dan minum serta merta
  • Bagi yang mempunyai berat badan 100kg keatas boleh makan 3 sachet sehari.Sebelum sarapan,sebelum makan tengahari dan sebelum dinner
  •  Bagi yang mempunyai berat badan 70kg keatas boleh makan 2 sachet sehari.Sebelum sarapan,sebelum makan tengahari dan sebelum dinner


TUJUH FUNGSI C TRIMAX (FORMULA KURUS TANPA BERLAPAR)

  •     Menghalang pembentukan lemak
  •     Mengawal berat badan
  •     Mengurangkan dan mengawal selera makan
  •     Mengurangkan kolestrol
  •     Menambah tenaga
  •     Melancarkan dan membaik pulih peredaran darah
  •     Membuang toksin dalam badan
Harga untuk C-TRIMAX

WM- RM 120.00


TESTIMONI PENGGUNA 

 

WOW TURUN 3-4 KG?

ANDA PATUT CUBA C-TRIMAX 

BERBALOI!!


Seronok kurus tanpa kita rasa berlapar kan? dan paling seronok dapat turun berat badan dengan berkesan dengan hanya minum supplement C-TRIMAX OKEY !! 



Nak mencuba minum supplement ini?


Boleh terus ka FB Page C-Trimax Malaysia


Azam tahun baru korang apa? Sah-sah nak kurus kan? Jom kurus dengan 
C-TRIMAX

(hakak nak gemuk) kbye bebelan kak FA




No comments: