KomuterLink Promosi

Assalammualaikum dan Hi korang semua ,huh kalau bab promosi ni mesti semua orang laju saja menonong kan? Kak Fa pun gitu tau,so untuk pengetahuan korang sekarang KTM BERHAD  tengah buat promosi semperna MERDEKA !! Promosi apa tu? huh KTM tengah buat promosi untuk kad KomuterLink secara percuma? PERCUMA!! Siapa tak nak kan?


Bagi korang yang selalu naik komuter atau yang baru berjinak-jinak macam kak Fa ni? huh moh kita mencuba untuk rebut peluang yang ada ni okey? Baru juga akak terperasaan,auchhh moh lekas reramai kita pergi dapatkan promosi bermula hari ini!! 16 OGOS-16 SEPTEMBER 2017





Sebanyak 60,000 Kad Percuma akan diberikan, tambah nilai bermula RM 5 jom lekas bukan senang nak dapat kad PERCUMA kan? Akak teruja sebab teringin sangat nak naik Komuter sob sob. Ya la akak bukan duk KL kan? Hakak duk Penang Oiii kahkah



JOM REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KAD PERCUMA!! CEPAT -CEPAT 

No comments: