Skip to main content

BAGUS UNTUK PENCERNAAN.

Kenapa Perlu Seritoks? Untuk pengetahuan korang toksin menyebabkan sistem badan lemah untuk melawan penyakit. Semakin lama dinding usus anda akan menjadi sangat kotor & dipenuhi dengan toksin. Toksin ini akan diserap & mengakibatkan banyak penyakit.




Penuan bermula dari usus. Lagi teruk kolon kita,lagi cepat penuan akan berlaku. Seritoks merupakan tablet kunyahan untuk manfaat detoks yang mudah. Rangkuman empat kandungan utama iaitu buah kiwi,oren,aloe vera dan daun teratai,menjadikan Seritoks suplemen detoks terbaik untuk keberkesanan pantas.


Kiwi amat berkesan dalam membantu mengatasi masalah buang air besar yang tidak teratur. Ia juga mengatasi masalah kembung perut.



Buah oren pula yang kaya dengan serat merangsang kelancaran penceranaan serta mengatasi masalah sembelit.



Selain itu, oren turut mengandungi zat galian bagi membantu menurunkan berat badan.


Bahan popular aloe vera berfungsi dalam melegakan sakit perut dan pedih hulu hati, selain turut membantu sistem penghadaman dan pencernaan.



Sebagai pengganti air dalam badan, daun teratai membantu tubuh daripada dehidrasi akibat proses detoks.

Rangkuman empat kandungan utama ini menjadikan SERITOKS™ detoks yang amat diperlukan anda yang mahukan kesan dalam tempoh 10 hari sahaja.


Untuk pengetahuan korang banyak faedahnya detoks ni sebenarnya :


faedah detoks usus


1. Meningkatkan prestasi penghadaman

❤Usus yang bersih dapat menyerap nutrien dengan lebih efektif.


2. Melancarkan sistem perkumuhan

❤Menyingkirkan toksin dalam badan yang terkumpul lama akibat sembelit serta meningkatkan kekerapan membuang air.


3. Menambah tenaga

❤Penyingkiran toksin membantu melancarkan aliran darah dan membolehkan anda tidur lebih lena untuk meningkatkan tenaga.


4. Meningkatkan kadar serapan vitamin

❤Penyerapan vitamin, nutrien dan air menjadi lebih baik apabila usus bebas kandungan toksin.


5. Fokus lebih baik

❤Tubuh yang sihat dapat meningkatkan tumpuan individu.


6. Mengurangkan berat badan

❤Detoks usus membantu proses pelangsingan tubuh serta membantu meningkatkan metabolisme.


7. Mengurangkan risiko kanser kolon

❤Toksin yang terkumpul lama dalam kolon boleh meningkatkan risiko kanser.


8. Meningkatkan kesuburan

❤Detoks usus membantu menyingkirkan toksin yang mengganggu ovum dan sperma, sekali gus meningkatkan tahap kesuburan.


9. Mengimbangi pH dalam darah

❤Makanan berasid yang tinggi protein dan kurang serat akan mencemarkan tisu sel dalam usus yang menyebabkan ketidakseimbangan pH dalam darah.


10. Memperbaiki kesihatan secara menyeluruh

❤Penyingkiran toksin membantu meningkatkan kecergasan dan membuatkan badan terasa lebih ringan serta meningkatkan tahap kesihatan.






Ramai yang telah mencuba produk Seritoks dari sugarbelle ni! Antara testimoninya :







 

Bagi yang susah nak menbuang bagus untuk gunakan Seritoks ni 



Seritoks bukan sekadar untuk kurus namun ia bagus untuk pencernaan. Jadi jika anda mahu dan berminat untuk membeli produk ni? boleh terus whatshapp akak okey?




BUKAN SEKADAR KURUS TAU!! Produk laku keras!!




HANYA RM 50 SAHAJA 



UNTUK PRODUK INI!!





Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN BELAJAR BERMULA DARI BAWAH! [Part 1]

Assalammuaikum dan hi semua ok hari ni nak becerita la sikit pengalaman saya belajar yang bermulanya dari bawah! Ok bagi pandangan saya tidak salah jika kita hendak belajar bermula dari bawah ni, apa yang bermula dari bawah? HAHA ya bermula dari peringkat yang kecil-kecil.  Maksudnya disini adalah ketika baru habis lepasan SPM suatu ketika dulu saya mendapat keputusan SPM macam biasa-biasa saja ada A pun 1 aja. 0_o agak kecewa dan terasa sedih apabila target yang nak dicapai itu tak dapat tapi orang lain happy sebab mencapai target dan banyak A tapi saya redha, Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi sebab semuanya lulus Amin. Tetapi saya bangkit dan selepas itu saya pun mengisi la borang online untuk menyambung pelajaran saya ke IPTA.  Nak tau apa yang diapplykan? Hehe saya apply masuk Politeknik dan Kolej Komuniti saja,nak apply U macam tiada keyakinan la pula still masih rasa tiada keyakinan diri waktu dan ketika itu hoho so sementara menunggu keputusan itu saya pun kerja buat

Kes Pembunuhan AloNg SpooN

salam and hye semua.... sihat tak??harap2 sihat lah ya...dh makan blum..ka tak bangun lagi kehkeh...bgun2 cepat2...nk cerita ni kat korang huhu...masih igt tak lagu ni  "Rindu ... rindu serindu rindunya Namun engkau tak mengerti oh...oh Pilu ... pilu sepilu pilunya Namun engkau tak perduli" sapa2 yang nyanyi...lagu tu...ala2...igat2  cepat2 igat kembali.... huhu..tu la lagu dari kumpulan Spoon....kalau korang igt la kan kembali....kalo tak igt ni ha ak tunjuk korang ni pic diaorang... ni la kumpulan spoon :P bagi yang dah lupa... hurm....kesian kan along spoon tu telah meninggalkan kita buat selama2nya...sedih 0o..ak minat gila la gak kt kumpulan ni... :( tp hurm...nk wat cmna dh takdir arwah along pergi meninggalkan industri muzik sedih... :(tadi masa ak gi isi minyak kat shell ak tertengok la plak pic dya kt muka depan newspaper kosmo...ttg kes pembunuhan along spoon....dengar kata hukuman gantung dikekalkan pada si pembunuh arwah along tu..kecian kan kt arwah alon

LIPMATTE JAMU TUN TEJA

Assalammualikum.Selamat Pagi. Salam Jumaat buat semua. Hari ni sis nak bagitahu pada wanita-wanita diluar sana yang mana ada masalah penggunaan lipmatte tu kan?Ada tak sesiapa disini mempunyai masalah kalau pakai sesetengah lipmatte? Bukan semua penggunaan ok kan,bergantung pada kesesuaian seseorang. Hari ni sis nak promote dekat korang yang mempunyai masalah bibir sensitif kalau menggunakan lipmatte tu. Untuk pengetahuan korang Jamu Tun Teja ni ada Launch Produk baru mereka iaitu  𝑳𝒊𝒑𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒌 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒅 . Kenapa tak mengeringkan dan healthy for our lips? Sebab dalam Aqua & Herbs ni ada Avocado & Olive oil infused. Bayangkan bibir kita dioles sejenis lipmatte yang tak mengeringkan, still terletak, ada treatment, tak rosakkan bibir dan tak hitamkan bibir. Love ke love sangat? Bukan tu sahaja tau, warna yang digunakan pun adalah from natural color pigments for healthy cosmetics. Nak pakai