Followers

Thursday, March 2, 2017

Nak Kurus!!!

Assalammualikum dan selamat pagi di pagi Jumaat yang barakah ini..urmmm selalu kita dengar Azam untuk setiap tahun apa??Azam korang apa?yekk?kebanyakkannya akan jawab azam tahun ni nak kurus la!! tapi selalu tinggal harapan ja? punnah selalu daku nak kurus hurmmm...aloalo jangan risau bagi yang nak kurus tu..banyak tip sis boleh bagi..antaranya cuba jogging..jalan pun jadi la? ya dak? hehe swiming ka? swiming ni dapat cepat kurus wooo bagi yang minat berenang la ya tak?kahkah yang tak berapa ni??sabo eh plan-plan cuba...insyaallah


selain itu,korang boleh juga cuba buat yoga ka zumba ka kan?? selain dari itu sis ada nak bagi tip lain if tip-tip yang sis bagi dekat atas tu macam tak menjadi or malas ka kan? haha..korang kena cuba minum ANAQIAH CHIA SEED kenapa Anaqiah Chia Seed? ok sebabnya adalah :


Anaqiah Chia Seed dapat membantu anda dari segi pelbagai...kena cuba dulu pasti tahu caranya dan keberkesanan produk ni...


Siapa yang boleh mengambil Chia Seed ni kan??mesti ramai tertanya-tanya?tengok bullet last!!! diet sihat untuk kurus dengan selamat!! Insyaallah..


✔ Anak Umur 1 Tahun

✔ Pesakit Kencing Manis (Diabetis)

✔ Pesakit Gout

✔ Fibroid

✔ Ibu Mengandung

✔ Ibu Yang Menyusukan Anak

✔ Masalah Kulit Alergik

✔ Kurang Kalsium

✔ Mencantikkan Rambut dan Kuku

✔ Ikhtiar Untuk Pesakit Kanser

✔ Diet Sihat Untuk Kurus Dengan Selamat








Sis jadi dropship dan siap ada ID ok?? ni Id sis ID-ACS/TKC015

Stok dah ada lekaihh!! order2 cepat!!

anything just kindly whatshapp sis efa 0134294786

#ANAQIAHCHIASEED
#TEAMCIKZUE


HARGA MAMPU MILIK
RM 25

No comments:

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...