yang mana terbaik?

Assalammualikum dan selamat petang semua ^_^ ok hari ni aku nak tanya la kan korang yang mana 1 filem yang terbaik pada 2011 ni? yang latest la yea...yang keluar masa disember 2011 punya ok? mana 1 korang rasa filem dya memang terbaik? ada beberapa filem yang aku nak kongsikan diantarannya adalah:






korang rasa mana 1 filem yang terbaik?hehe sebenarnya ada banyak lagi filem tapi err cukup yang tu dulu kot hoho

8 comments:

Mr feckry said...

ombak rindu je yang wa tengok, camne ek

MISS AMIRAH said...

eh..kalau nak dua boleh tak??

1. Ombak rindu
2. Songlap.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak cuma tgk ombak rindu..so takleh komen lah kot

ZWAN SABRI said...

Zwan hanya tengok Ombak Rindu, Suatu Malam Kubur Brasap ngan Mission Impossible.. Antara 3 filem bi, yang paling terbaek, semestinyalah Mission Impossible.. 2nd, Suatu Malam Kubur Berasap.. 3rd, baru Ombak Rindu.. Just my personal judgement.. :)


MySuaraBlog: Drama 2012 Kini Bermula..

wanie said...

pergh....tomcruzz...wait for mee!!

PEREMPUAN PATUT RETI MENJAHIT TAK?
KORANG RASA?
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/perempuan-patut-reti-menjahit.html

kiera'sakura said...

satu pown akak x tgk lagi.. hahahaha

YOUsoF said...

Baru dapat tengok kubur berasap. Memang 'TERBAIK'!!

Indah preview dari cerita.. hehe

Songlap dengan MI tu yang betul² terbaik kot..

mike siera said...

ombak rindu.. aku terpaksa setuju walaupon ak bukn penggemar filem melayu..
berair gak mata kiranye.