Followers

Thursday, November 17, 2011

1 shoot flora

Assalammualikum dan selamat petang semua hehe,ok hari ni aku nak tunjuk beberapa gambar bunga yang aku shoot disekitar kawasan Politeknik yang aku belajar ni,aku ambik gambar dekat-dekat ja sebab tiada transpot yea nak pergi jejauh nuh tapi gambar bunga-bunganya lawa-lawa gak haha cuba korang teka bunga apa yang aku ambil tu yea ehehe :)







p/s: disebabkan kebosanan hanya semata-mata gambar ja lah yea yang terupdate hikhik :) layan....

2 comments:

Ezal R said...

flora kot... fauna tu bkn haiwan ke?
hehe

efa said...

@Ezal R alamak tersilap tq sb ternampak kesilapan itu yea dah tukar haha

PUTIH MELEPAK BAGAI SANG PUTERI

Ramai yang nak putih? mesti ramai kan? tetambah bagi yang banyak aktif dalam sukan luar ni..terutama budak sekolah dan pelajar universiti.....