Thursday, November 17, 2011

1 shoot flora

Assalammualikum dan selamat petang semua hehe,ok hari ni aku nak tunjuk beberapa gambar bunga yang aku shoot disekitar kawasan Politeknik yang aku belajar ni,aku ambik gambar dekat-dekat ja sebab tiada transpot yea nak pergi jejauh nuh tapi gambar bunga-bunganya lawa-lawa gak haha cuba korang teka bunga apa yang aku ambil tu yea ehehe :)







p/s: disebabkan kebosanan hanya semata-mata gambar ja lah yea yang terupdate hikhik :) layan....

2 comments:

Ezal R said...

flora kot... fauna tu bkn haiwan ke?
hehe

efa said...

@Ezal R alamak tersilap tq sb ternampak kesilapan itu yea dah tukar haha

Gayatkah anda ?

Nak cerita mengenai gayat atau pun tidak bagi anda diluar sana? gayat?? gayat untuk apa la kan?kak Fa ni? gayat bila duduk atau berdiri di ...