Monday, March 14, 2011

Jom sertai Pertandingan Futsal

Assalammualikum,hye semua ok sorry la update lambat lak huhu terkebil-kebil renovate blog ni huh hahaha penat wo0..hehe ok la hari ni nak bagi info tentang pertandingan futsal ok!! siapa minat main futsal? meh-meh join aku nak join tapi tak cukup lak orang haha damn...nak pi tengok ja la haha :) hadiah dia pun menarik wo0..tapi pertandingan ni diadakan dekat belah UTARA saja haha sapa nak join meh la datang eceh :) akan diadakan pada 2&3 april 2011 ni bertempat di Safira Sport Planet futsal penang tak caya? ada keluar ja dalam surat khabar [ harian Metro ] hari jumaat lepas huhu aku sempat snap kerataan akhbar tu untuk korang ok!!

keratan yang sempat aku snap masa hari jumaat lepas
[ maaf la yea sb kualiti kamera hp aku cm tak elok ]
nak taw lanjut sila zoomkan pic tu


itu dia tempat berfutsal Safira Sport Planet ngee :D


erk macam lambat ja info ni aku kasi taw hahaha..ok apa tunggu lagi jom la pakat-pakat join hadiah pon menarik!!huhu

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

dah lama tak main futsal.. hm

fRaMe+LenSeS said...

besh nyaa.. tapi skg team nadh kat Penang. nadh kat cni. nak men guane. huu

apezs shah said...

salam

amboi jauhnya efa nak join ni.
hehe... tapi bagus2 info utk org utara nak join ni.. lambat dah ke infonya haha..:p


*xdelaa femes pandai je efa ni.
Insyallah efa pon pasti ada kan kannn.

YanaMIB said...

wohoo dh lama xmen futsal..kaki dh berkarat =P

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...