Followers

Monday, March 21, 2011

Bahangnya Terasa Kini

Assalammualikum dan morning semua huh bahangnya terasa kini ok!!apakah? huhu yehaak Gathering Kami Blogger Utagha [ KBU ] kini terasa bahangnya huhu dah kecoh kat group KBU tu hehe dah habis pasal t-shirst,timbul pulak pasal sticker huhu adess sungguh meriah+hebat  aku tengok  lepa semua yang buat ni huhu


tempat telah bertukar harap maklum,kerana sebab-sebab tertentu



Gathering Blogger Utara kali ini akan turut dimeriahkan dengan kehadiran anak yatim dari Rumah Sinaran Kasih. Sambil-sambil beramah mesra dengan semua blogger-blogger utagha sambil itu kami akan membuat amal kebajikan dan berbakti dan mengembirakan anak-anak yatim dari Rumah Sinaran Kasih. So marilah kita memeriahkan lagi gathering kali ini.


lepas pasal t-shirst ada plak sticker yang dibuat hoho meriah habis kehkeh,nak taw macam mana rupa sticker tu? huh meh sini aku bagi tunjuk dan ampa semua buat la pilihan huhu


mana 1 menjadi pilihan? huhu aku macam like yang no 4 kot huhu erk mana-mana pon ok kot huhu



erk-erk neves lak aku haha tak pi boleh dak? haha


4 comments:

Mr feckry said...

steady la blogger utara

Solihin Zubir said...

wat kt penang.. x dpt nk join... jaoh.. heheh..

ermm sticker yg no4 tu lawa.. :D

aDisH.sHidA said...

akak suka num 4 gak tp num 1 pun nice

YUL said...

wah, meriah betul erk blogger utara nie, adeh, jeles melihatnya, huhu

Win Calendar 2017 Frame in Blogger Contest Giveaway

ANYONE like to join?  This Blogger Contest Giveaway? ora adzlin  Let join it guest 😎 Win Calendar 2017 Frame so awesome ...