Monday, March 21, 2011

Bahangnya Terasa Kini

Assalammualikum dan morning semua huh bahangnya terasa kini ok!!apakah? huhu yehaak Gathering Kami Blogger Utagha [ KBU ] kini terasa bahangnya huhu dah kecoh kat group KBU tu hehe dah habis pasal t-shirst,timbul pulak pasal sticker huhu adess sungguh meriah+hebat  aku tengok  lepa semua yang buat ni huhu


tempat telah bertukar harap maklum,kerana sebab-sebab tertentu



Gathering Blogger Utara kali ini akan turut dimeriahkan dengan kehadiran anak yatim dari Rumah Sinaran Kasih. Sambil-sambil beramah mesra dengan semua blogger-blogger utagha sambil itu kami akan membuat amal kebajikan dan berbakti dan mengembirakan anak-anak yatim dari Rumah Sinaran Kasih. So marilah kita memeriahkan lagi gathering kali ini.


lepas pasal t-shirst ada plak sticker yang dibuat hoho meriah habis kehkeh,nak taw macam mana rupa sticker tu? huh meh sini aku bagi tunjuk dan ampa semua buat la pilihan huhu


mana 1 menjadi pilihan? huhu aku macam like yang no 4 kot huhu erk mana-mana pon ok kot huhu



erk-erk neves lak aku haha tak pi boleh dak? haha


4 comments:

Mr feckry said...

steady la blogger utara

Solihin Zubir said...

wat kt penang.. x dpt nk join... jaoh.. heheh..

ermm sticker yg no4 tu lawa.. :D

aDisH.sHidA said...

akak suka num 4 gak tp num 1 pun nice

YUL said...

wah, meriah betul erk blogger utara nie, adeh, jeles melihatnya, huhu

Gayatkah anda ?

Nak cerita mengenai gayat atau pun tidak bagi anda diluar sana? gayat?? gayat untuk apa la kan?kak Fa ni? gayat bila duduk atau berdiri di ...