Tuesday, February 8, 2011

senyumLAH

Salam and hye all reader...ok aku nak cerita tentang 'SENYUM' hehehe =)



ok bab senyum ni yang selalu orang lupa..setengah la yerp dari apa yang aku jumpa tiap-tiap hari ni huh..susah sangat nak senyum KENAPA? Ada emas ka dalam mulut? sampai nak senyum bagi tak nampak gigi pun tak leh? uish pelik kan? Bukan ka senyum itu satu sedekah? Ka aku yang silap? Huhu..contoh mesti ja ada orang yang tak leh senyum time aku pi kerja ka, jejalan pergi mana-mana ka kan..mesti ja terserempak dengan diorang yang susah bebenor nak senyum...mengapa? susah sangat ka senyum? bukan suh pi tegur or menyapa mereka segala bagai kan? Ni tak siap jeling-jeling apa hal? ish-ish..macam-macam kan? Aku pun tak faham...bila senyum siap buat muka jeling-jeling kat aku apa salah aku? aku tak buat salah pon...apa hal kau hahaha...abaikan orang itu...tak pa biar senyum sebab senyum tu kan satu sedekah dan murah rezeki korang kalau senyum hari-hari tapi jangan senyum bila duk sengsorang+ dan ada orang tengok dah la...kekeke ok? huhu..ok tu aja aku nak story kat korang tentang senyum...senyum pun susah tak senyum pun susah hai la hai..


p/s : Senyum tu awek muda gak wo0o..sila percaya ok? ^_^ sesiapa datang blog aku sila senyum hahaha

13 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Senyum seindah suria yg membawa cahya... (tetibe.. hehehehe)

apezs shah said...

salam

efa derang senyum pandang2 nak ngorat kot.. betol tu awet muda tau.. saya mmg percaya..;)

DiaUmaiNiNaz said...

salam efa chumill..takyah fikir banyak..mau senyum kita senyum...biar apa kata mereka..kita dapat pahala tau jika buat dengan ikhlas...heee..sengih sorang2 pon kira senyum jugak ke??

ch!natsu said...

he senyum je wlupun org xsenyum blk.. =)

kay_are said...

senyumlah dari hati.. dunia mu berseri. (pun tbe2.. ^_^)

Anisa Hang Tuah said...

efa sangat cantik bila tersenyum (:

man yusoef said...

tak pe...yg penting niat kite senyum tu yg penting..nak eratkan silaturrahim...dia wat muke kerek, lantak pi la..hahhaa

najwa's said...

senyum, jgn kata apa-apa :)

YUL said...

muahaha, tengah senyum nie, hee :)

lisa surihani kene sound dengan blogger

Solihin Zubir said...

sy nak sedekah sesuatu ni..
=) senyummm.. :D

Lily Kamarudin said...

senyum :)

aibaks said...

hehe... aibaks nak senyum gak la tuk efa!

heheheee....

arep_lockermonth said...

baru lepas makan nasi lemak la efa@ sega nak senyum takut ade cili sambal kat gigi!huhu..

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...