Friday, February 11, 2011

perlukah bagi suatu pasangan

salam and hye semua topik untuk petang ni tak la panjang tapi pendek aja ok..ia mengenai perlukah bagi sesuatu pasangan? apakah? hehehe ok baiklah aku nak tanya korang romantik tak? huh...ia penting ka? perlu ka bagi setiap pasangan tak kira dah kahwin or Bercouple?Bagi aku sapa yang dapat pasangan yang romantik gitu eceh itu adalah 1 kredit pada diorang kan? Betul tak?

Kalau pasangan korang tak romantik tu huh..janganlah terasa ka,cemburu ka bila tengok pasangan yang lain yang romantik tu...itu tak penting...setengah kata romantik tu perlu bagi aku ish  tak perlu dah kalau bf or gf atau bagi yang dah berkahwin kalau diorang tak romantik gitu tak pa yang korang perlu terima mereka dengan seadanya betul tak? tak kisah la romantik ka tak kan?


p/s : kalau dapat yang romantik tu satu kredit buat korang!!! erk tak perlu bimbang ecece ^_^ pss...aku nak wat segmen lepas ni huhu :P

7 comments:

nur said...

nak wat segmen apa?
Jemput ke:ALL IN ONE

ZWAN SABRI said...

Romantik atau tidak itu tidak penting..
Yang penting dia ikhlas dalam hubungan.. ;)





MySuaraBlog: Anak Ikan Pembawa Virus?

YOUsoF said...

romantik tak romantik asalkan iklhas + jujur... hehe

Solihin Zubir said...

sy tak romantik.. heheh..
kdg2 kita romantik tanpa disedari..

mr.syazwan said...

romantik very subjektif

boleh di luahkan di luaran @pun dalam bilik (hanya utk yg halal je)

hahaha

so jgn risau k

=_=

aibaks said...

de satu tips dalam perhubungan.. bercintala lepas kawin.. hehe

YanaMIB said...

psgn sy juga tak romantik..klu sy majuk br dia jd romantik...tp ada sengal sket..hahaha~ =P

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...