Skip to main content

Kerja Belah

pagi korang hurm mood hari ni semuanya spoil habis...ish..ya la kat tempat kerja aku ada ka patut kerja main belah ja datang jap pastu lesap entah pi mana tuptup tudia duk lepak-lepak suka suki dan yang paling best dah la datang lambat kerja pastu masuk jap office then terus keluar lepak menyembang ja kerja menci pon hado aku ya la mana taknya kerja lepas tangan..

walau aku ni bukannya pekerja tetap dekat bangunan tu aku just ditempatkan disitu dan lain company,kerja diorang pon aku kena buat ni yang tak syok bukan apa taw la kalau tak buat ada ja student nak complain, la ni biar pi korang buat sendiri kerja korang tu erk aku tak mau dah buat kerja korang,korang kena complain tu korang punya hal..

kerja aku pon bukan korang nak tolong hurm biarkan...korang pandai belah aku malas nak tolong dah penat kot...aku memang tak berapa gemar kalau orang yang suka belah dari buat kerja geram ja..kalau luncuh time tu tak pa la nak bersembang-sembang gelak-gelak terbahak-bahak tak pa la ni tak menyembang tak hingga orang kanan kiri dah haish...kerja tak tera mana time gaji tudia...laju ja na ahahaha macam-macam orang sekarang hurm nak buat macam mana la lagi kan diorang ni kan?

p/s : yang belum join segmen aku tu meh la join sini segmen IQ ANDA

Comments

apezs shah said…
efa jangan bagi muka.. cakap terus terang je kat derang... sabar yea..
aibaks said…
hehe... saba la yer mek.. tapi klu da dalam satu tempat keje tu.. lebih baik kite bersepakat.. insyaAllah..
yanamib said…
jd baik sgt kena pijak..klu x baik kena maki..tah la..papepon jgn tunduk sgt dgn staff² len..dorg dibyr gaji utk bz..oke?


oh psl segmen tu jgn lupa tekan ctrl+A utk tgk jwpn taw..saje hidekan jwpn..hehe~
faztee danisha said…
teruskn bekerje...slm ziarah & folo..http://shares-something.blogspot.com/

Popular posts from this blog

PENGALAMAN BELAJAR BERMULA DARI BAWAH! [Part 1]

Assalammuaikum dan hi semua ok hari ni nak becerita la sikit pengalaman saya belajar yang bermulanya dari bawah! Ok bagi pandangan saya tidak salah jika kita hendak belajar bermula dari bawah ni, apa yang bermula dari bawah? HAHA ya bermula dari peringkat yang kecil-kecil.  Maksudnya disini adalah ketika baru habis lepasan SPM suatu ketika dulu saya mendapat keputusan SPM macam biasa-biasa saja ada A pun 1 aja. 0_o agak kecewa dan terasa sedih apabila target yang nak dicapai itu tak dapat tapi orang lain happy sebab mencapai target dan banyak A tapi saya redha, Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi sebab semuanya lulus Amin. Tetapi saya bangkit dan selepas itu saya pun mengisi la borang online untuk menyambung pelajaran saya ke IPTA.  Nak tau apa yang diapplykan? Hehe saya apply masuk Politeknik dan Kolej Komuniti saja,nak apply U macam tiada keyakinan la pula still masih rasa tiada keyakinan diri waktu dan ketika itu hoho so sementara menunggu keputusan itu saya pun kerja buat

Kes Pembunuhan AloNg SpooN

salam and hye semua.... sihat tak??harap2 sihat lah ya...dh makan blum..ka tak bangun lagi kehkeh...bgun2 cepat2...nk cerita ni kat korang huhu...masih igt tak lagu ni  "Rindu ... rindu serindu rindunya Namun engkau tak mengerti oh...oh Pilu ... pilu sepilu pilunya Namun engkau tak perduli" sapa2 yang nyanyi...lagu tu...ala2...igat2  cepat2 igat kembali.... huhu..tu la lagu dari kumpulan Spoon....kalau korang igt la kan kembali....kalo tak igt ni ha ak tunjuk korang ni pic diaorang... ni la kumpulan spoon :P bagi yang dah lupa... hurm....kesian kan along spoon tu telah meninggalkan kita buat selama2nya...sedih 0o..ak minat gila la gak kt kumpulan ni... :( tp hurm...nk wat cmna dh takdir arwah along pergi meninggalkan industri muzik sedih... :(tadi masa ak gi isi minyak kat shell ak tertengok la plak pic dya kt muka depan newspaper kosmo...ttg kes pembunuhan along spoon....dengar kata hukuman gantung dikekalkan pada si pembunuh arwah along tu..kecian kan kt arwah alon

LIPMATTE JAMU TUN TEJA

Assalammualikum.Selamat Pagi. Salam Jumaat buat semua. Hari ni sis nak bagitahu pada wanita-wanita diluar sana yang mana ada masalah penggunaan lipmatte tu kan?Ada tak sesiapa disini mempunyai masalah kalau pakai sesetengah lipmatte? Bukan semua penggunaan ok kan,bergantung pada kesesuaian seseorang. Hari ni sis nak promote dekat korang yang mempunyai masalah bibir sensitif kalau menggunakan lipmatte tu. Untuk pengetahuan korang Jamu Tun Teja ni ada Launch Produk baru mereka iaitu  𝑳𝒊𝒑𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒌 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒅 . Kenapa tak mengeringkan dan healthy for our lips? Sebab dalam Aqua & Herbs ni ada Avocado & Olive oil infused. Bayangkan bibir kita dioles sejenis lipmatte yang tak mengeringkan, still terletak, ada treatment, tak rosakkan bibir dan tak hitamkan bibir. Love ke love sangat? Bukan tu sahaja tau, warna yang digunakan pun adalah from natural color pigments for healthy cosmetics. Nak pakai