Wednesday, February 16, 2011

Dya approve la =)

ahahaha suka...suka...si blogger lagi cun tu huh approve request aku dalam FB wo0..Teruja ok...dah lah akak tu comel lagi sweet hehehe nasib akak approve :)  memberanikan diri untuk add FB blogger femes amos ni akak nurulbadiah Lai kenal kan? =)huh ya la takut diaorang tak approve sebab tu tetiba memberanikan diri untuk add eceh :)



caya tak dya approve?
ahahaha syok+teruja sesangat ni huh macam dulu abang ben ashaari approve FB aku ehehehe =)sekarang akak nurulbadiah lai lak approve request aku hehe best.. caya tak?nah tengok siap printscreen lagi





jom pakat terjah blog akak Nurulbadiah Lai jom-jom banyak photoshoot yang aku minat kat blog dya huhu ya la aku kan minat duk nak shoot-shoot ni tapi belum dapat lagi beli kamera tu huh haish tak pa sabar-sabar na efa oit ahahaha

7 comments:

Nurulbadiah Lai said...

owh syg thanks sgt2
ala..akak besa2 je..
btw thanks sbb add akak..keep on blogging..i will always read it insyallah

::FAIZ FARISH:: said...

Nurulbadiah dah komen dah

Hanis MY said...

bestnyaaaa nak add jugak la hehe... tumpang hepi..dah la dd fb siap komen post lg wewittt....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sis pun dah friend ngan dia kat FB..hihi..

A'IM said...

FB SY PUN POPULAR GAK.. TAK NAK ADD..HAHAHA

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag tak ada FB nak approve sesapa punya request dan nak add sesapa :P

Solihin Zubir said...

woah! sy nk try add dia jugak lah.. nk ngorat skali.. heheh.. ;-p

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...