Followers

Sunday, January 16, 2011

Kawan Ajak Pi

Kawan aku ajak pergi makan ok? taw makan mana? Nasi kandar.....taw nasi kandar apa? Nasi kandar Beratur kat Penang?....grr...tak da tempat lain dah ka kawan aku ni nk ajak pi makan kat nasi kandar beratur tu...uish...tak bapa nak gemar eh aku makan nasi kandar beratur malam-malam ok...sebab restoran tu bukak malam aja...malam-malam susah cikit makan nasi...mual aku huhu :) satu lagi bukan apa sebab kena beratur panjang yang tu tak berkenan...kalau pi pun minum ajo hahaha bereh...hikhik...ah tetiba aku lapar cian aku hari aku puasa so kena tahan nafsu untuk makan hahaha...sabar-sabar efa tak lama dah lagi..wahai perut bertahanlah kau uhuk :( bertahan efa yeye :-D haish...so korang layan ngan nasi kandar beratur kat penang...tapi ada 1 member aku ni dari KL sanggup mai semata-mata kerana nasi kandar beratur?aduss...oit banyak kot nasi kandar kat KL tu hoho :P aku malas pi situ....sebab kena beratur+makan nasi memalam atas dari pukul 10.oo mlm memualkan aku hoho :)

 atas pukul 10.00 malam aku mual makan nasi 

tahan efa ko puasa....uhuk :(

berapa ramai la org beratur aku tak sanggup...


24 comments:

apezs shah said...

salam

bertahan efa puasa tu.. puasa ganti ye? ish2 ramai gilerh...

nub said...

uummaaanggaii...smpi cmtu na..hahah

efa said...

@apezs shah yeah mampu bertahan lg apezs :)alamak malu la plak heehe yea ganti :P

efa said...

@nub hahaha yerp ngee :)

man yusoef said...

selalu tengok cerita pasal nsi kandar beratur...mmg panjang kalau tengok org beratur tu...tapi teringin gak nak merasa...huhu

::FAIZ FARISH:: said...

akupun suka makan Nasi Kandar.... sangat sedap.... Tapi kat Masjid Mas Academy Sepang yang Best nasi Kandar dia... huhu

ch!natsu said...

uih dasatnyer beratur.. huhu~

DiaUmaiNiNaz said...

dah lama tak ke sana....nk cakap utara pn tak berapa pandai dah...banyak kenangan kat Penang tu..tp tak suka nasi kandaq..huhu...kena beratur plak tu..

aibaks said...

kat mana tu efa? tak pernah plak dengar..giler panjang keberaturan mereka.. hehe

gadisBunga said...

adakah sangat sedap? tapi kalau tak sedap takkan org sanggup beratur kan? ish..misteri nusantara betul la...huhu~

Solihin Zubir said...

uik.. kalau tak silap, baru je tgok pasal nasik kandar beratur kat tv kelmarin..
giler ramai yg snggup beratur panjang semata2 nk mkn nasi kandar tu kan..
sedap sgt ke? huhu...

NOOR FATIN said...

nikmatnyaaaaaaaaaaaaaa!! waa, sy dah la suka sgt2 makan nasi kandar. kat kemaman xde,,wuu

Ain Atika said...

hih..gila ramai...

efa said...

@man yusoef yeah mmg pjg...mai la penang merasa..huhu

efa said...

@::FAIZ FARISH:: minat gak erk..mmg sedap huhu..wo0 sna lagi sedap ka?wah terigin yg tu la plak ahaks :)

efa said...

@ch!natsu mmg dahsyat..tak sanggup beratur ah..

efa said...

@DiaUmaiNiNaz ya ka...efa pn bukan pandai ckp penang pun hehehe duk ja penang hikhik :)yeah suka makan nasi kandar tp tak selalu la..kekadang ja..yg beratur ni..tak makan pn tak pa hehehe

efa said...

@aibaks dekat penang...kat masjid kapitan hehehe...la tak taw?meh penang meh :)

efa said...

@gadisBunga entah tak nah makan situ selalu pi minum ja huhu..sedap kot sb semua pakat beratur hehehe :)

efa said...

@Solihin Zubir ya ka ada keluar kelmarin channel apa tu?entah la..sb efa selalu pi minum ja...tak makan pun

efa said...

@NOOR FATIN hahaha..ya ka ala..ciannya tak pa ti mai penang erk huhu

efa said...

@Ain Atika yeah kegilaan mmg ramai huhu

adamzico said...

efa: wah! gi pekena nasi kandar berautr x ajak.. huhu.. lain kali tolong ajak aku (intonasi cam lagu tolong ingatkan aku..!) wink!

efa said...

@adamzico hahaha nak gi ka?alahai...tak pa len kali kita pi..jom hahaha :)

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...