Sunday, January 9, 2011

Kau Menduakanku

Kau Telah menduakan aku...


Mengapa dan Mengapa?


Aku Tahu Aku Tak Hebat Sepertinya...


aku tak comel,


aku huduh rupa,


Aku jijik dimata Kau


Mengapa kau duakan aku..


kalau benar engkau tak suka beritahu daku 0o...mengapa...


Aku sedih kerana kau..tak suka aku..



aku Hitam...aku redha...


Kerana Aku....

























(aku si hitam yang hancur luluh)


Kau memilih rupa...baruku sedar...hancur Luluh Hati Aku...

















Kau Memilih ia....0oh...Ku sedar sapa diriku...



(kau memilih ia)




terima kasih atas segalanya...

aku redha dengan kehendakmu..

30 comments:

JIJI YU said...

apela sgt yang ade pade rupe..tapi sume ciptaan tuhan ni cantik..so takyah biimbang2..

apezs shah said...

Efa awat sedih ni.. sabar yea..

safiah sokher said...

Betul ckp Jiji Yu tu.Beauty is nothing yg penting hati budi tu and amalan kita <--aik,tetibe je amalan??ahahha

efa said...

@JIJI YU yeah betul tu...ni kisah sandiwara gagak itu bkn saya la ohoho

efa said...

@apezs shah tak sedih la apezs...ni hanya cerita pasal gagak tu ja la...tak da kena mengena ngn efa hiyok huhu salah fhm da..

efa said...

@safiah sokher yeah betul2...tu la pelik ja smpai ke amalan plak hahaha

YanaMIB said...

ala kak..awat sedey lagu ni?isk isk..paras rupa x menjamin apa²..sekejap je Allah boleh tarik nikmat tu..heee~ chill kak! =)

ejulz said...

dah boleh buat lagu ni.. heHe

Ezal R said...

setiap makhluk ciptaan Nya mempunyai kelebihan sendiri termasuk kecantikan

dabuldahi said...

cantik tu subjektif.. itu yang selalu cakap..

efa said...

@YanaMIB aik first time org panggil akak hoho...tak sedih la...ni cerita pasal burung bukan cerita pasal efa la sis yana huhu...ya sokong tu

efa said...

@ejulz hahaha lagu haponya...ejulz la buh tajuknya...kehkeh

aibaks said...

uih... jgn le sedih2 mek.. ingatla.. bahawanya Dia datang hujan lebat dan taufan.. sebab die nak tunjukkan pelangi lepas tu...

efa said...

@Ezal R yeah sokong tu..

efa said...

@dabuldahi yeah betul2

Ayuni said...

sedihnye...

DiaUmaiNiNaz said...

nak jadi gagak ke merpati nih....cedih la kalau jd gagak hitam..

YOUsoF said...

Laa sedih² pun bukan dapat buat hati kembali ceria kan.. Baik jadikan semua tu sebagai pengalaman hidup, masih banyak pelangi menanti kat depan tu insyaAllah...

tya said...

hahaha . terbaik . betul tu betul :)

De'din said...

bercekerama erk ?
haha

btw, follow blog efa

Solihin Zubir said...

ahahaha.. ni awa ni..
mcm ada maksud tersirat ja.. hahhaa..

efa said...

@aibaks uhhu..aibaks cerita kt atas tu bkn pasal efa..tp utk org diluar sana uhuhu..renung2 kan

efa said...

@Ayuni takmo la sedih uhuhu

efa said...

@DiaUmaiNiNaz hahaha...mana2 pon boleh uhuhu

efa said...

@YOUsoF bukan efa yg sedih ada disebalik sory tu ada yg tersirat dan tersurat...utk org ramai

efa said...

@tya
yeah betul...anda tere..

efa said...

@De'din tak cekerama eh...ada tersurat disebalik itu..

efa said...

@Solihin Zubir yeah betul tu..anda tere ah...ekekeke.. :)

baincardin said...

bro Edoras baru saja join dunia blogging. Jom support and welcome him to the world of blogging! yay! ^_^

aibaks said...

ooo... sori yerk.. ingat kan pasal efa.. towi..

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...