Jom Daftar Percuma!!

Salam and hye semua...orite seperti tajuk entry efa yang kat atas tu Daftar percuma? Hahaha...yeah percuma hanya untuk sebulan ok? Daftar apa pula la kan? Yeah...mesti korang dah taw pasal benda alah ni huhu..ala selalu ja ada dalam iklan tv tu hohoho...Nak taw apa? iklan ini...



kehkeh ia adalan UniFi dari TM ok...dengar cerita TM ada buat Pakej UniFi percuma sebulan wo0...berbaloi kot ya dak? So jom la pakat-pakat daftar yea...

berita dari  [ METRO ] Klik ja kat metro tu kalau nak tengok sahih ka tak erk...


TELEKOM Malaysia Bhd (TM), penyedia rumusan komunikasi dan maklumat bersepadu utama Malaysia, menawarkan yuran langganan pakej UniFi percuma selama sebulan kepada semua pelanggan baru yang mendaftar secara online.
TM berkata, pendaftaran secara online itu membolehkan orang awam menggunakan saluran baru untuk mendaftar dan menyemak perkhidmatan UniFi dengan pantas menerusi www.tm.com.my.

“Proses ini membolehkan pelanggan baru menyemak kesediaan perkhidmatan berdasarkan alamat, mewujudkan kata laluan dan profil tersendiri, menguruskan akaun mereka dan membuat temu janji pemasangan,” kata syarikat itu dalam kenyataan di Kuala Lumpur semalam.
Dilancarkan pada September 2008, projek Jalur Lebar Berkelajuan Tinggi (HSBB) nasional bernilai RM11.3 bilion itu ialah usaha sama awam-swasta antara TM dan Kerajaan Malaysia untuk membangunkan infrastruktur dan perkhidmatan jalur lebar berkelajuan tinggi generasi akan datang untuk negara.


so tunggu apa lagi...jom daftar...dengar kata UniFi ni laju, dan-dan..tak da buffering wo0..kehkeh :)

5 comments:

aibaks said...

mahal la unifi ni.. yang paling murah pun da rm150.. tak masuk 40 hengget instalasi..pastu tax gst lg.. pastu lain2 lg.. huhu..

efa said...

@aibaks uish yaka...tak taw plak..tak pa tgh wat pakej tu tm..leh tanya..cmna2..tapi efa setia pada brdband heehhe

apezs shah said...

Efa biar petik ni?
Nak laaaa.. Tunggu ape lagi kan...hehe.

efa said...

@apezs shah betul la apezs...hehehe pi beli na hahaha bg efa 1 kahkah :P

ZWAN SABRI said...

Sevukan jer yang percuma.. bulan yang seterusnya plak, mahai giler kowt dia punya bayaran.. huhu