Followers

Thursday, January 6, 2011

bahangnya kini terasa...

Salam and hye semua :) sihat ka semua aku harap semua sihat la erk jangan pening-pening,pengsan-pengsan erk eceh kenapa nak pening-pening,pengsan-pengsan ni?ahaks...yeah bahangnya kian terasa....bahang apa plak aku duk membel ni ya dak? hahaha yeah bahang AJL 25 yang bakal berlansung hari ahad ni 9/1/2011 huhu...kini aku terasa bahangnya siapa bakal jadi juara ?

siapa yang bakal menang? korang rasa siapa??


aku tak dapat bayang sapa menang sebab fuh...ramai yang letop-letop hebat-hebat berlaka yang masuk tahun ni wo0..diantaranya adalah :
1. Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Shahir
2. Mencari Konklusi – Hujan
3. Noktah Cinta – Hafiz
4. Cinta Sempurna – Yuna
5. Hanyut – Faizal Tahir
6. Drama King – Meet Uncle Hussain & Black
7. Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali
8. Jahat – Stacy
9. Ku Ada Kamu – Adira
10. Sofea Jane – Black
11. Pelita – A.P.I 
12. Berlari – Tomok
13. Extravaganza – Bunkface
14. Selamat Malam – Faizal Tahir

yeah All The Best to All yang dapat masuk ke final AJL 25 ni erk....korang-korang semua jangan lupa menontonnya wokey...


p/s: pssst...sama menang wey...aku blur-blur jap semua hebat-hebat belaka tu...

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nis suke black
hehehe

ejulz said...

sy xde rs bahang pun.. sejuk je ni.. heHe

man yusoef said...

semestinya Yuna..haha

ZWAN SABRI said...

Semoga Faizal Tahir menang..
hopefully.. ;)



http://mysuarablog.blogspot.com/2011/01/pilihan-gadis-malaysia-cerah-atau-gelap.html

aibaks said...

aibaks rase fazir tahir leh menang lagi kot.. hehe

Solihin Zubir said...

aku harap ana rafael menang.. hehe..

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...