Friday, December 3, 2010

PENJAWAT AWAM...

salam hye semua...

uish tadi kan tengok tv diaorang ada kata sapa yang kerja dengan kerajaan kan-kan....jaga-jaga yerp yang kerja ngan kerajaan tu jangan ponteng-ponteng taw...kerana nanti kan korang kena tukar...tukar mana???up tu korang punya bos  la kan?? ya dak kehkeh 
:)dan korang tak akan dah duk tempat yang korang kerja tu... korang akan ditukarkan...s0...jangan ponteng-ponteng nanti menyesal lak kena tukar hahaha :)so start 
hari isnin ni jangan lagi ponteng-ponteng nak keluar lepak-lepak ka or pergi mana-mana ja la ok?ingat taw...kalau tak mau kena tukar...jangan+janganlah korang semua memonteng...ok 
tak ok untuk kerja anda miahahaha :)nak lagi tak duk situ gak???mesti nak kan??ya la mesti 
banyak kenangan duk dekat tempat kerja kan???dah ok juga kan duk tempat tu..
s0 kalau tak nak hilang kenangan...jangan pernah ponteng-ponteng lagi 

ok???setuju??

meh kita reramai jadi rajin and jangan memonteng ok?




8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

heee
marilah kite rajin2

efa said...

[anis]jom2...rajin2

Syafiq Rosli said...

yeah..sy mmg rjin bkrja..

mie said...

nasib baik gue xkeje kerajaan..
boleh monteng..
heheee

::FAIZ FARISH:: said...

stuju ngan anisa

DiaUmaiNiNaz said...

ahaaa dah rajin sangat le ni, tak penah monteng lg...rajin la budak dinaz ni kata ibu dinaz..heeee

Deeyaudeen Sabri said...

setuju ! hehe efa dpt tag dr blog SengalZone :)

gadisBunga said...

bos2 pun tak boleh le ponteng2 jugak kan? hihii

Gayatkah anda ?

Nak cerita mengenai gayat atau pun tidak bagi anda diluar sana? gayat?? gayat untuk apa la kan?kak Fa ni? gayat bila duduk atau berdiri di ...