Tuesday, December 21, 2010

ajar tak bertempat

mengajar tidak bertempat apa yang tak bertempat ni ajar? 


mengajar anak-anak ketika kecil untuk apa?


untuk memandu kereta...


huh?

mahu mengajar boleh tapi biarlah bertempat yea..

 
jangan jadi macam semalam 



ketika pulang dari opis 



ada 1 kereta unser ni plat lupa dah  abaikan ok



tetiba bawa slow..entah mengapa..slow tak pa lagi..tetiba...


keretanya tetiba ja terpusing ke kiri dah pulak kenapa??




saat memotong kereta itu bagi satu hon pon pon...(ramai yang hon kot)


tengok-tengok anak dya duduk diatas ribanya...




patutlah kereta itu pergi ke kiri macam pening lalat atau mabuk ka?tuptup




mengajar anak bawa kereta tak bertempat...



dikala kereta banyak


boleh pulak ajar dekat higway yang penuh kereta



so jangan amal ajar anak-anak sebegitu rupa...hargailah nyawa anda +_+




12 comments:

Shaheila Malek said...

boleh pulak letak anak mcm tu..sgt bahaya TT

Amira Farhana said...

Tersangat lah bahaya. kemalangan boleh berlaku di mana2 oh. nasib baik takde pape

kukin said...

eihh gila ke ajar anak bwk kereta dekat highway yang sesak tu.

eiysya zasya's said...

isk.. bahaya betul.. buat dulu sebelum fikir, macam tu laa jadinya..


p/s: Percaya diri

Anisa Hang Tuah said...

woaaahh
bahaya sungguh

mR.sYaH said...

mcm2..
nasib baik xjadi apa2..

Zulfahmi Abidin said...

aku suspect dye kene pegang budak tuh.takde org lain nk pgang.^_^

sbo jelah..

gadisBunga said...

ape la bijak sgt perangai macam tu.....

a'im said...

style..hahaha...

Hanif said...

hahahahaha..berani dia yekkkk.
Kurang befikir dan membahayakan pemandu lain dan diri sendiri...

YUL said...

tu menyusah kan masyarakat je, memang kena maki serapah je la dengan pengguna2 jalan raya yg lain,

Deeyaudeen Sabri said...

bahaya gile! haihhh.. cmni la masyarakat skang ! :D

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...