Followers

Tuesday, November 2, 2010

Kes Pembunuhan AloNg SpooN

salam and hye semua....


sihat tak??harap2 sihat lah ya...dh makan blum..ka tak bangun lagi kehkeh...bgun2 cepat2...nk cerita ni kat korang huhu...masih igt tak lagu ni 

"Rindu ... rindu serindu rindunya
Namun engkau tak mengerti oh...oh
Pilu ... pilu sepilu pilunya
Namun engkau tak perduli"

sapa2 yang nyanyi...lagu tu...ala2...igat2  cepat2 igat kembali.... huhu..tu la lagu dari kumpulan Spoon....kalau korang igt la kan kembali....kalo tak igt ni ha ak tunjuk korang ni pic diaorang...

ni la kumpulan spoon :P bagi yang dah lupa...

hurm....kesian kan along spoon tu telah meninggalkan kita buat selama2nya...sedih 0o..ak minat gila la gak kt kumpulan ni... :( tp hurm...nk wat cmna dh takdir arwah along pergi meninggalkan industri muzik sedih... :(tadi masa ak gi isi minyak kat shell ak tertengok la plak pic dya kt muka depan newspaper kosmo...ttg kes pembunuhan along spoon....dengar kata hukuman gantung dikekalkan pada si pembunuh arwah along tu..kecian kan kt arwah along spoon...apa nasib kan2...sedih ak...pnya lama kes tu dari tahun 1999,tak caya???nah korang baca SINI lama tu... ak igat dh abis kes tu...ish2...tak abis lagi rupanya....ak pun tak faham napa dya bunuh kan2...yang bunuh dya tu Polis....ish2...apa la yang tak kena... korang tahu pasal apa Polis tu bunuh Arwah Along???ak taw tp...hurm...biarkan la....tergamak kan buat cmtu...nah korang tatap blik wajah arwah along ni ok...

arwah Along Spoon dalam kenangan... :(

nah korang kalau rasa nk dengar ja lagu ni...meh2 dengar..sedih plak wey :( layan....lagu ni

video
sekian saja....suka2 tak lagu ni.... :P

8 comments:

Anna Boleyn said...

huhu kesian betul kat arwah. ni sebab kes jeles kan?

efa said...

anna-tu la kecian kan....dengar2 cmtu la gak...uhuhu

hiro said...

semoga roh selamat di sana/

efa said...

hiro-tu la kan..moga2..amin..

aibaks said...

al fatihah buat beliau..

efa said...

aibaks-tu la kan...Al Fatihah...moga rohnya dicucuri rahmat...insyaallah amin

RIEF said...

saya orang indonesia suka sekali dengar lagunya spoon.tapi baru tau kalau along meninggal karena di bunuh.sungguh saya sangat sedih,senoga arawahnya di terina di sisi ALLAH SWT,,amin

RIEF said...

saya penggemar along spoon baru tu kalau along meninggal karena di bunuh,,sungguh sangat menyedihkan.semoga arwah di terima di sisi ALLAH SWT,amin

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...