FeeL nOT GooD ....

SALAM&HYE SEMUA :)

Hari ni ak dh mula balik kerja setelah cuti dari hari isnin smpai lah smalam....simpan cuti sikit..hehehe...feel not good sb sever tenet kt opis ak ni down....s0....kemalasan melanda jiwa muahaha :) eh korang tgk tak newspaper ari ni cian kan disaat kita menyambut hari raya aidiladha ni..ada juga yang berduka...ada 1 kemalangan berlaku di Ipoh...dekat slim river,sedih ja ak tgk keadaan diaorang sobsob... :(

cian sungguh kan?? sedih tul la tgk

paling ak kecian dekat anak mangsa kemalangan tu yang terselamat dari nahas kemalangan tu...ni la rupanya sadis sungguh ak tengok kes diaorang ni la..


*
*
*
*
*
*
*
*
*


ni la adik Fatiha Shaiful Fadzilah 4,yang terselamat dari nahas kemalangan tu...cian dya kan... nak baca berita lanjut
macam-macam yang terjadikan ish2...sedih sungguh la ak wuwu :(
AL FATIHAH untuk keluarga beliau....moga dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman & beramal soleh Amin.

2 comments:

YOUsoF said...

Al-fatihah.. moge roh mereka ditempatkan bersama orang yang beriman..

sangat simpatim harap adik tu pun cepat² sembuh la kan..

efa said...

hurm tu la...moga2 adik tu cpt sembuh doa2 kan lah yea..amin...