Followers

Wednesday, November 10, 2010

CenDol PoK CiK ni SoDap.....

Salam AND hye semua....pekhabar sihat ka?hehehe...ak nak kasi taw korang info tentang cendol or cendul apa2 ja la yg korang sebut or bahasakan ekeke :)cendol mmg salah 1 fav ak la kan...kalau time tengahari pekena cendol per....tentu sodap...kan2...angguk2 cepat huhu...cendol pok cik ni mmg sedap ak suka sesangat...kalau korang rasa sah nak lg hehehe...mmg tip top la...i like pok cik tu pnya cendol huhu :)cendol ni jual tepi jalan ja pon...tak la di restoran or dalam kedai2 makan yea :) di luar kawasan masjid...mmg laku...tambah2 time sebelum nak solat jumaat per....penuh orang mai pekena cendol pok cik tu wo....ni la rupa tmpat cendol yg ak duk pi selalu tu...
ha ni la rupa tmpt ak selalu gi mkn tu...

tp ak selalu bawa blik la makan kt rumah ja...nk duduk tak cukup tmpt kot :)hehehe...nak tengok rupa cendol yang ak suka sesangat tu...nah korang tgk....sah teringin nak kan2...kalo nak meh penang meh :)kekekeke :D




ha....syok tak tengok cendol ni.....kalo syok n terasa nk mencuba meh la trai sekali ...meh la...mmg sedap...tip top ok...percayalah tak percaya???tak pa fine....hahahaha...kalau korang minum time tengahari lg2 la sedap...leh hilangkan stress tu yea :)ha apa lg pi la serebu cendol tu :P selain cendol korang leh la mkn laksa dll ada dkt situ...mcm2....ok...selamat menjamu selera..dh nk tengahari...jom makan tetiba plak lapor sesangat ni...awat tak taw wuwuwu :)

8 comments:

CekWa said...

bestnyer cendol niii....!!!

sembil9n said...

amboih~ nak la sikit.... aduih.... hang wt aq rse nk pi cri la

efa said...

CekWa-mmg best..tip top habis hahaha

sembil9n-hahaha..dh abis la...mai2..lai2..mai penang na :)

erie said...

wah...teringin la plak nk mkan..
fusshhh..tgok pom dah sdp..

efa said...

erie-teringin ka?meh la mkan sini...mmg sodap :)

Heidi Shafiq said...

jauhnye.. ko tlg poskan kt aku leh? satu dozen..

adamzico said...

cendol pulutm satu..!!!

efa said...

{heidi shafiq}-kahkahkah...nnti pos basi la wuwuwu...meh la dtg sini...


{adamzico}-nak cendol satu mai sini kahkah :)

PUTIH MELEPAK BAGAI SANG PUTERI

Ramai yang nak putih? mesti ramai kan? tetambah bagi yang banyak aktif dalam sukan luar ni..terutama budak sekolah dan pelajar universiti.....