Monday, November 29, 2010

Award yang ke 2

salam and hye semua...

ok-ok tadi masa ak bukak ja blog aku ni tetiba aku terima message di shoutmix box aku yang berbunyi
"Dear, ada award khas kat belog Shag."and siap bagi [LINK] lagi huhu...aku pon dengan teruja bukak la blog shagcomot tu...tuptup nama aku tersenarai follower yang ke 57 hingga 126...aku yang keberapa entah kekeke..ok thanks a lot yerp Shag sebab bagi award untuk follower...hargai sesangat...ok-ok nak dapat award..kena lah jawab beberapa soalan...ok-ok ni la rupa award yang aku dapat :)

 nice this award thanks shag..


antara soalan&jawapannya...

1.Nama penuh anda dan nama panggilan blogger anda.

Nama penuh aku nurul aifaa binti haji manijas&nama panggilan dalam blog...panggil efa sahaja ok

2.Kenapa jadi pengikut belog ini [shagcomot]?

sebab aku suka tengok blog dya ni..kemas ja...tersusun gitu huhu..

3.Apa kekurangan belog ini [shagcomot]?

blog dya so far tak ada kekurangan...nice blog ja aku tengok 
 
4.Apa pula kelebihan belog ini [shagcomot]?

ok kelebihan blog dya adalah banyak info and yang lebih penting ada gak tutorial yang ak boleh tengok hehehe :)lagi satu blog dya ni kemas aku suka :)

ok untuk shag...thanks sekali lagi for that award ok...hargai sesangat :)cantik award tu like it ;)1 more time terima kasih shag..


2 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Hello, Efa! Kiki.

Thanks, dear! Sebab, follow belog Shag dan buat entri khas pasal award ni. Hehe :D

Keep in touch, yoo :D

efa said...

[shag]welcome..thanks gak bg award erk..yea.. :)

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...