Monday, November 29, 2010

Apa kesudahannya....

ok-ok mesti korang tertanya-tanya kan kesudahan apa ya dak?hehehe :)ok ak kasi taw...ak ni peminat setia kepada semua cerita dari TV3 ok...terutama slot lestary...ok hehehe...aku sekarang ni tengah syok duk tengok cerita 'Asmara' ok...tengok tak korang semua cerita tu???tak nah tgk??meh aku bg cikit sinopsis cerita tu :)

ambik dari google huhu

sikit sinopsis dari cerita asmara

Asmara mengisahkan Zaliya (Faezah Elai) yang terlanjur dengan teman lelakinya, Raziq (Nazim Othman) sehingga mengandungkan anak luar nikah. Bagi menutup malu, ayah Zaliya, Sahlan meminta Malik membenarkan anaknya, Asmara (Shaz Jazle) mengahwini Zaliya kerana Malik pernah berjanji untuk membalas hutang nyawanya.
Malik yang tidak mengetahui tentang kehamilan Zaliya telah meminta Asmara menunaikan janjinya kepada bapa Zaliya. Walaupun keberatan dan mengenali perangai buruk Zaliya yang sekolej dengannya, Asmara terpaksa setuju dan melupakan perasaan hatinya dengan rakan baiknya Melati (Faralyna).
Pada malam pertama perkahwinan, Zaliya telah membongkar rahsianya malah dia juga memberitahu Asmara bahawa mereka hanya perlu berlakon dan akan meneruskan kehidupan masing-masing seperti biasa.
Asmara yang mengetahui cerita sebenar Zaliya merasa tertipu dan marah kerana dijadikan Pak Sanggup oleh bapanya sendiri dek kerana terhutang nyawa Zaliya pula tidak puas hati kerana dijodohkan dengan Asmara, sering mencari salah Asmara dan meminta diceraikan. Asmara akur dengan permintaan Zaliya dan akan menceraikannya selepas dia melahirkan anak.

aku...tak miss pon 1 episod ok kekeke :) ok...malam ni cerita tu episod akhir....so...mesti tengok ok..wuwu...best wo0...tak caya sudah.....hahaha...so jangan lupa yerp tengok taw....macam mana la the end yea huhu..tengok jangan tak tengok...best sesangat kekeke :P

pssst.....jom layan lagu tema cerita asmara tu :P tp lirik ja la...opis ak youtube x leh bukak miahahaha..ok tak pa korang layan di 4 shared ok :) ni  link
wuwu...best w0o..lagu tu ak suka :)jom....menyanyi dengan lirik sekali wehuhu :)

Sixth Sense – Menyesal

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri
Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku
Hanya dirimu
Tulus cintaku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku


8 comments:

Mr feckry said...

lame dah tak dapat layan citer cam ni

efa said...

[mr feckry]uish napa lak?tak pa..mlm ni tgk yerp

**sHiKinn** said...

oh saya pun minat asmara..handsome la shah jazle tu kan?harapnya ending dia couple balik ngn gf dia..haha

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

waaa...sinopsis dia pon sudah bagooos...tapi xpat tgk...xde tv..sayangsssss....

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Jom kita saksikan malam ni. Hehe. Kompem happy ending bagai :P

Deeyaudeen Sabri said...

hehe lagu die best :) suke angat :P

YUL said...

hoho, tak tengok la cite tu

efa nur said...

best3..suke asmara..ohhh..:D

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...