Monday, October 25, 2010

Lari ikut pengkid...

assalammualikum dan selamat pagi semua....

Dah bangun belum ni....semua....kalau dh bangun,makan tu...bgus la erk...meh cini ak nk cerita ttg lari ikut pengkid....tahu apa tu pengkid?Pengkid ialah 'tomboy' atau lesbian,merupakan perbuatan perempuan membuat penampilan seperti lelaki..Penampilan mereka termasuk gerak laku, berpakaian, penampilan, percakapan dan rupa seolah-olah lelaki, malah mereka tidak berminat kepada lelaki tetapi berminat kepada kaum sejenis.Golongan ini cuba menonjolkan identiti gender berlawanan daripada norma-norma biologi, moral dan sosial yang mereka miliki.Itu la maksudnya pengkid bagi sesiapa yang tak tahu tu...ak kasi kabor kat u all ok :)ak on9 ja bkak metro tetiba nmpk cerita Lari ikut pengkid.....apa dh nk jadi ni yea...ish2....ni la rupa yang lari ikut cikgu pengkid tu...


nak tahu cerita lanjutnya???tengok DISINI
p/s:Jangan ikut perasaan sngat...nnti menyusahkan ibu bpa sb masih bawah umor n dibwah jagaan mereka...

4 comments:

I*K*T*I*R*A*F said...

dunia akhir zaman.

efa said...

iktiraf-tu la...mcm2 sekarang leh jd..

YOUsoF said...

kena pandai gunakan akal sebetul²nya kan..

efa said...

YOUsof-yup sokong tu...fikir lu sblum buat sesuatu...gna akal sebaik2nya..

Jom sihat tanpa ubat !

Takut nak makan ubat? ada alahan? atau memang tak makan ubat hospital? jangan risau jom sihat tanpa pil..Lepas tu nak makan apa untuk sih...