Followers

Thursday, October 21, 2010

Kenapa SKEMA sangat????

Assalammualaikum&Selamat pagi Semua....


Seperti tajuk entry saya kt atas tu (Kenapa SKEMA sangat????) hahahaha....tu soalan yang diajukan kepada saya oleh my friend....Agak terkejut dya ckap skema???Apa yg skema?pelik dh bunyi...saya dengar...dia msg sya masa kt fb...saya nmakan my friend tu (K) lah yea....antara yg dimsgkan.....

K:salam aifaa....wat pa tu?

saya:duk keja sambil berfecbook...ang?

K:ak hahahaha....sama la...

saya:emm...bosan la....keja on9 ja ak...
K:bosan??ha....nk ilang bosan meh la buat business kat blog....ang buat la create la blog 1...

saya:blog???0wh...ak dah ada blog la....duk fikir gak la nk wat business tp tak taw apa lg...ko dh da ka?

K:ak buat business kecil2 lan ja pon....apa url blog ko?
saya:ko ada ka?blog?emm...ni url blog ak http://efashi.blogspot.com

K:jap....ak nk tengok blog ko...

saya:orait....

dalam bapa minit bru my friend blas msg...

K:aifaa.....hahahahaha...ko ni skema la.....

saya:SKEMA???apa yang ak skemanya tak fhm la...

K:ni la...penulisan dlm blog ko ni npa skema....saya2 la...apa da....

saya:ala....biar la kt ak...sibuk ja ang kalut pasal pa....?

K:ala ubah la ayat tu sikit....nnti rmai orang msuk blog ko...x follow pon...msuk shoutbox tu pon jd la...or komen....ni penulisan skema ja....hehehe....jangan marah na...ak bg pandangan ja la..

saya:adess...ang ni....haish....ala...bru2 lg nnti ak ubah la...aduss...hahaha..

K:ok...up to U...

saya:orait...

dan byk lg la km berbual.....tu la sebab pa tjuk entry saya tu Kenapa SKEMA sangat????hehehehe....ok2....tak pa relax la...mula2 mmg mcm tu...skema sikit...nnti akan ada perubahan....tak sabar2 plak kwn saya sorang ni...tunggu the next entry erk my friends....hehehehe...




bersabar ya kwnku...tunggu erk...dont worry....pasti akan ku ubah nnti....




~SEKIAN~




No comments:

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...