Followers

Thursday, August 5, 2010

Isu Pembuangan BaYi


Pelajar panik
  
Pelajar Panik

SABAK BERNAM: “Saya panik tak tahu nak buat apa-apa. Selepas lihat bayi itu menangis sekuat hati, saya telefon mak cik yang tinggal di Bandar Baru Bangi memaklumkan kejadian dan dia minta saya beli tuala dan susu,” kata seorang remaja hanya mahu dikenali sebagai Iz, 20-an yang menemui seorang bayi lelaki di Jalan Menteri, berhampiran sebuah bank, Sungai Besar, di sini, kelmarin.
Ini adalah tajuk utama hari ni dalam metro....kalo ak berada di tempat pelajar ni pun ak tkut n panik x tahu nk buat apa hohoho...sedih bila diigatkan kejadian cmni,sampai hati diorang buat bayi tu yea..sedih2http://www.emocutez.combila difikirkan blik sampai hati yea mak ibu bayi ni wat cmni adoi la..dunia 0h..Dunia...apa sudah jadi entah...selamat bayi tu hidup lagi...cian dia...hukhuk...
Marilah kita sama2 membantu memerangi gejala cm ni sedih ja...kalo terus-terusan berlaku lagi benda cmni..tak patut btul....kekadang geram gak berlaku cmni haish...Inilah gambar ditempat kejadian masa pelajar tu jmpa bayi berkenaan...


Ini la lokasi dimana pelajar tu menemui bayi tersebut..

2 comments:

syazul said...

sya pun sedih jgk bila ada je manusia snggup buang bayi ni..bagi je lah pada sya..

syazul said...

sya pun geram n marah ngan sapa buang bb ni..buang dpn umh sya je biar sya jaga..

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...