Followers

Sunday, May 9, 2010

My Sketch Drawing

Hurm dah lama rasanya ak tak melukis..tetiba plak semalam masa duk kemas2 barang yg tak diperlukan dalam bilik ak tu tiba2 ternampak plak drawing yg ak lukis ari tu...so ak pn bkak la tengok blik lukisan tu n terasa cm nk lukis kembali uhuhu..Esok ak igt nk g kedai beli Drawing Block..nak lukis la lg banyak2 uhuhu..ni la diantara lukisan yang ak lukis ari tu..x la cantik sangat ok2 jew kot entah..burok pn ada gak kehkehkeh :)

Yeah...

Macam Marah jew muka ni..


Huh..Kepenatan..


Termenung memikirkan masa Depan Kot ni.. :)

Komen2 lah yer drawing ak ni yer uhuhu...

No comments:

PAKEJ PHOTOGRAPHER

Hye semua…maaf lama rasanya tak on blog kak fa ni..amaklumlah bulan puasa I is sibuk sikit dan kebetulan habis dah praktikal kan? So menyib...